سرویس: استانی
کد خبر: 770
|
21:47 - 1391/08/06
نسخه چاپی

اردبیل برگزیده کشوری در پدافند غیرعامل شد

اردبیل برگزیده کشوری در پدافند غیرعامل شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از انتخاب این استان به عنوان یکی از برگزیدگان کشوری در زمینه پدافند غیرعامل خبر داد.
 

به گزارش سبلانه به نقل از مهر، عباس دستباز عصر شنبه در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان اضافه کرد: شورای پدافند غیر عامل اردبیل از فعال ترین شوراهای استانی در سطح کشور است.

وی افزود: به همین مناسبت در وزارت کشور نیز برنامه ویژه ای برگزار می شود و از برگزیدگان کشوری از جمله استان اردبیل در این مراسم تجلیل خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه امسال همزمان با هفته پدافند غیرعامل برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده، تصریح کرد: چک کردن برق اضطراری دستگاههای اجرایی از جمله برنامه های عمومی در هفته پدافند غیر عامل در سطح استان خواهد بود.

وی همچنین عمده ترین نقش کارگروههای پدافند غیرعامل را در شروع پروژه ها عنوان کرد و یادآورشد: هدف از برگزاری شورای پدافند عامل بررسی پروژه های آماده برای اجراست.

دستباز ادامه داد: بررسی زیرساختهای موجود در پروژهها با توجه به امکانات موجود استانی در پدافند غیرعامل اولویت اول بوده و در صورت عدم تامین اعتبار به مرکز معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کلاسهای آموزشی برای سطوح مدیریتی در استان عنوان کرد: آشنا کردن مدیران با تازه ترین دستاوردهای علمی و آموزشی در راستای پدافند غیر عامل کشور با کمترین هزینه خروجیهای پرباری را برای استان به همراه خواهد داشت.

تخصصی کردن کلاسهای آموزشی، برگزاری مانور و عملیاتی کردن طرحهای بررسی شده ازجمله مباحثی بود که در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد