سرویس: ورزشی
کد خبر: 776
|
22:06 - 1391/08/06
نسخه چاپی

100 سال طول می کشد تا یکی مانند دایی پیدا شود

100 سال طول می کشد تا یکی مانند دایی پیدا شود
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید بدانیم برای داشتن اسطوره دیگری چون ˈعلی داییˈ در فوتبال کشورمان شاید باید 100 سال تحمل کرده و بایستی احترام بزرگان فوتبال خود را حفظ کنیم.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا، ˈامیر قلعه نوییˈ پس از تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: پیروزی مقابل نفت تهران از چند جهت برای ما اهمیت زیادی داشت که مهم ترین آن بازگشت به جدول و بالا رفتن روحیه ما برای ادامه مسابقات بود.


وی ادامه داد: امیدوارم دیدار با تیم گهر زاگرس دورود، زیبا و تماشاگرپسند باشد و هواداران بتوانند از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به حضور ˈمحمد مایلی کهنˈ در تیم گهر زاگرس دورود گفت: به طور حتم حضور مایلی کهن که از زحمتکشان فوتبال ما است، در این تیم به سود گهر است.

وی در خصوص مشکلات مالی و احتمال بازنگشتن بازیکنان خارجی به استقلال تصریح کرد: چند هفته تحمل کردیم و مسایل را داخل خانواده نگه داشتیم و نگذاشتیم کسی متوجه مشکلات تیم ما شود.

متاسفانه در این بین با بی مهری هایی روبه رو شدیم که بسیار ما را ناراحت کرد.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم ˈفابیو جانواریوˈ به ایران بازگردد اما فکر نمی کنم ˈرودریگو توزیˈ به کشورمان بازگردد. در خصوص بازگشت توزی، علی امیری باید آن را پیگیری کند و شخصا دوست ندارم در مسایل قراردادی بازیکنان داخل شوم.

خوشبختانه در تعطیلات، ˈمجتبی جباریˈ هم به تیم ما بازخواهد گشت اما بعید می دانم که توزی به استقلال بازگردد.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: از توزی هیچ گله ای ندارم اما رابطه من با جانواریو بسیار خوب است و توقع داشتم به خاطر قولی که به من داده و همچنین رابطه صمیمی ما، او به کشورمان بازگردد و اصلا توقع ندارم به ایران بازنگردد.

وی در خصوص مذاکره پرسپولیس با بازیکنان خارجی استقلال، گفت: اگر این کار در زمانش رخ دهد یا در چارچوب باشد ما اصلا ناراحت نخواهیم شد.

قلعه نویی با اشاره به مشکل علی دایی و محمد رویانیان اظهار داشت: دایی سرمایه فوتبال ما است و شاید 100 سال طول بکشد تا چنین فرد بزرگی در فوتبال ایران ساخته شود و همه ما باید از او حمایت کنیم.

وی ادامه داد: با احترامی که برای محمد رویانیان قائل هستم و می دانم او هم از اتفاقی که علیه من رخ داده خبر ندارد، باید اعلام کنم افرادی در فوتبال هستند که باعث عقب افتادگی این رشته ورزشی در ایران شده اند.

وی در خصوص صحبت های مدیران باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز علیه تیم استقلال گفت: قبل از بازی شنیدیم که محمود یاوری می خواهد امین منوچهری مهاجم تیم ما را با محمدمهدی نظری عوض کند و اگر این اتفاق رخ داده باشد، من باید گلایه کنم زیرا همه دیدند که منوچهری در این دیدار چه عملکرد نامناسبی داشت.

قلعه نویی در خصوص تغییر برنامه دیدار تیمش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: من هیچ اعتراضی نکردم و این در حالی است که ما بیشترین ضربه را از تیم ملی هم خورده ایم و فکر می کنم همه چیزمان به هم می خورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به وضعیت برگزاری جام حذفی فوتبال کشورمان گفت: ما یا باید در این زمینه راهکار داشته باشیم یا الگوبرداری کنیم که هیچ کدام را انجام نمی دهیم.

متاسفانه ما در ایران هیچ برنامه ای نداریم و این اصلا برای فوتبال ما خوب نیست. فوتبالی که چندین جا برای برگزاری حتی یک مسابقه آن تصمیم می گیرند، باید همچنین وضعیت نامناسبی داشته باشد.

وی ادامه داد: در ترکیه سال ها قبل آمدند و تصمیمات درستی برای فوتبال خود گرفتند و توانستند سوم جهان شوند اما ما نه تنها این کارها را نکردیم، بلکه آدم های ناکارآمد را به فوتبال خود اضافه کردیم تا خیلی از مشکلات خود را افزایش دهیم.
 

انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد