سرویس: سیاسی
کد خبر: 88111
|
23:29 - 1399/09/09
نسخه چاپی

رکوردار انصراف از مسابقات با حریفان اسرائیلی:

رژیم صهیونیستی مستبدترین و بی وجدان ترین رژیم جهان است/ شهید فخری زاده الگوی تمام عیار جوانان کشور است

رژیم صهیونیستی مستبدترین و بی وجدان ترین رژیم جهان است/ شهید فخری زاده الگوی تمام عیار جوانان کشور است
رکوردار انصراف از مسابقه با حریفان اسرائیلی با بیان اینکه رژیم منفور اسرائیل خویی از انسانیت به ارث نبرده است، گفت: کار این رژیم سفاک، قتل، غارت و کشتار انسان های بی دفاع است.

 امیررضا  کنعانی رکوردار انصراف از مسابقه با حریفان اسرائیلی و عضو تیم ملی بزرگسالان شمشیربازی کشور در گفتگو با سبلان ما ، با بیان اینکه رژیم منفور اسرائیل خویی از انسانیت به ارث نبرده است، گفت: کار این رژیم سفاک، قتل، غارت و کشتار انسان های بی دفاع است.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده دانشمندی به نام و یکی از نوادر روزگار بود که اگر به هر کشور دیگری می رفت می توانست به قله های رفیع دست پیدا کند و جوایز بی شمار علمی را از آن خود کند، گفت: اما فداکاری و از خود گذشتگی این دانشمند ایرانی که بر گرفته از مکتب عاشورا است  وی  را بر آن داشت تا با ماندن در خاک وطن و خدمت عاشقانه به مردم خود، در گمنامی تمام و به دور از زرق و برق های دنیوی زندگی کند.

این قهرمان ارزنده کشورمان که رکوردار عدم مقابله با حریفان اسرائیلی در مسابقات جهانی نیز  به شمار می رود، گفت: شهید فخری زاده دانشمندی بود که با این کار رژیم منفور صهیونیستی به تاریخ پیوست و نام خود را اینگونه در برگه های تاریخ با افتخار تمام  جاودانه کرد.

وی با بیان اینکه ترور و ناجوانمردی در خون استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل است، گفت: امروز شهید فخری زاده به الگوی تمام عیار جوانان، دانشجویان و نخبگان کشور تبدیل شده است، چراکه این دانشمند به نام کشورمان با تمام وجود آنچه در توان داشت پای عزت و اقتدار کشور گذاشت و با شهادت خود نیز درس جاودانگی و سرافرازی را به جوانان داد.

کنعانی با بیان اینکه تا کنون 4 بار از رویارویی با حریفان اسرائیلی خودداری کرده و از مسابقات نیز انصراف داده است گفت: اسرائیل رژیمی مستبد، خونخوار، نامرد و بی وجدان است که با اقدامات پلید خود همواره با خواری و ذلت در جهان به حیات ننگین خود ادامه داده است.

وی علت عدم رویارویی خود با حریفان اسرائیلی را همبستگی با ملت مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: زمانی که بحث اسلام پیش می‌آید، کشور و مردم ما پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند. ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم، زیرا ملتی غاصب است و کشور مردم مظلوم فلسطین را غصب کرده است و من با این کار خود از مردم فلسطین حمایت می‌کنم.

این قهرمان نام آشنای جهان اسلام در پایان سخنان خود زندگی مشقت بار مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی را یادآور شد و گفت: مردم فلسطین در شرایط بدی زندگی می‌کنند و این کاری که من و سایر ورزشکاران در انصراف با حریفان اسرائیلی انجام می‌دهیم، شاید روحیه‌ای برای آنان باشد که در این دنیای بزرگ کسانی هستند که از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: لبیک گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه شرعی و عرفی من است و اگر صد بار دیگر هم با حریفان اسرائیلی رو در رو شوم از مسابقه با آنها  انصراف خواهم داد زیرا آنها را به رسمت نمی شناسم.

امیر رضا کنعانی قهرمان شمشیرباز کشورمان است که تاکنون 4 بار در مسابقات جهانی2012 مسکو،2013 کروواسی و 2017 چین از مقابله با حریف اسرائیلی انصراف داده  و مورد تجلیل سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد