سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 884
|
10:07 - 1391/08/09
نسخه چاپی

هنر در خانواده من یک کار هنری و پیامبرگونه است!

هنر در خانواده من یک کار هنری و پیامبرگونه است!
گلشیفته فراهانی در تازه‌ترین اظهارات خود در گفتگو با یک روزنامه لبنانی از جنجال‌ها پیرامون برهنه شدن خود گفته و اعلام کرده است که از حجاب اجباری «متنفر» است.
به گزارش سبلانه به نقل ازباشگاه خبرنگاران،روزنامه النهار نوشت:گلشیفتهفراهانیبهالنهارگفته: «در ایران ما مشکل حجاب بازیگران را داریم. خیلی زود فهمیدم من نمی‌توانم با این وضع فیلم بازی کنم، من با حجاب مشکل بنیادی دارم و از حجاب متنفرم؛ در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم در چنین اجباری قرار بگیرم.

گلشیفته فراهانی در پاسخ به این سوال النهار که آمدنش از یک خانواده هنرمند چه تاثیری بر فکر و اخلاق او داشته گفته است: «تاثیرش بسیار زیاد بوده. خانواده‌ام مرا به سمت هنر کشانده است. در خانواده ما این باور هست که هنر یک کار پیامبرگونه است؛ بر خلاف خانواده‌هایی که به خاطر پول و قدرت وارد عرصه بازی بازیگری می‌شوند، هنر برای خانواده ما یک مفهوم مقدس است. من از پدرم یاد گرفته‌ام که هنرمند مثل خدمتگزار مردم است و باید در خدمت آن‌ها باشد، پدرم به هنر مثل یک کار واجب نگاه می‌کند.
 
اظهارات گلشیفته فراهانی در مصاحبه با روزنامه النهار در حالیست که وی بازی در فیلم های مستهجن و همچنین برهنگی در مقابل دوربین را در کارنامه به اصطلاح هنری خود در خارج از کشور ثبت نموده است. گلشیفته اما پاسخ نداد که چرا در هنر عنصر جنسیتی لحاظ می شود و برای بیان آن بایستی به اقدامات شنیع و سخیف نظیر برهنگی و ... دست زد؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد