سرویس: سیاسی
کد خبر: 90521
|
08:31 - 1400/02/26
نسخه چاپی

یک فعال رسانه اردبیلی:

مردم دیگر تاوان فریب، دغل کاری و‌ وعده های دروغین، برای ۸ سال دیگر را ندارند

مردم دیگر تاوان فریب، دغل کاری و‌ وعده های دروغین، برای ۸ سال دیگر را ندارند
یک فعال رسانه اردبیلی با اشاره به آیه وَلاَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ در صفحه توییتر خود چنین نوشت: مراقب چهره های شبیه روحانی باشیم، مردم دیگر تاوان فریب، دغل کاری و‌ وعده های دروغین، برای ۸ سال دیگر را ندارند.

به گزارش سبلان ما ، مهدی همتی فعال رسانه و کارشناس ارشد علوم سیاسی در یک توییتی با اشاره به آیه  وَلاَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ چنین نوشت: مراقب چهره های شبیه روحانی باشیم، مردم دیگر تاوان فریب، دغل کاری و‌ وعده های دروغین، برای ۸ سال دیگر را ندارند.

تحلیل متن و تفسیر این آیه چنین می شود: وَلاَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ» و یا « لِمَ تَلْبِسُونَ الْحَقّ بِالْبَاطِلِ ». نباید این کار( فریبکاری، دغل کاری و دروغ) را کرد. این کار دو زیان عمده برای جامعه اسلامی دارد: یکی اینکه وقتی کسانی قیافه دین می گیرند و کار شیطان می کنند؛ موجب فریب مردم عادی می شوند. مردم عادی می خواهند به خدا و حق برسند. اینها کسانی که دنبال رسیدن به خدا هستند را به شیطان می رسانند. این خیلی خیانت است. دوم اینکه موجب بی اعتمادی و سرخوردگی مردم می شود. حرف کسی که راست می گوید را هم باور نمی کنند. می گویند اینها سر و ته یک کرباسند!

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد