سرویس: سیاسی
کد خبر: 90554
|
13:04 - 1400/02/28
نسخه چاپی

به دنبال کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی انجام گرفت؛

تجمع طلاب و روحانیون اردبیل در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی+عکس و فیلم

تجمع طلاب و روحانیون اردبیل در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی+عکس و فیلم
جمعی از طلاب،اساتید و روحانیون اردبیل با تجمع در محوطه مدرسه صالحیه اردبیل ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی ، با آرمان های شهدای مقاومت و ملت مظلوم فلسطین تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری تجمع اعتراضی طلاب، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه استان اردبیل در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی  در محوطه مدرسه علمیه صالحیه اردبیل خبرداد و گفت: در این تجمع، طلاب و روحانیون اردبیل با فریادهای استکبارستیزی خود و آتش زدن پرچم های رژیم منحوس صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از کشتار مردم مظلوم غزه و اقدامات تاسف انگیز صهیونیست های شهرک نشین در آتش زدن منازل فلسطینی ها در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی نشان دادند.

وی افزود:استکبار جهانی قصد داشت تا رژیم صهیونیستی را به قدرت برتر منطقه تبدیل کند تا کسی جرأت تحرک نداشته باشد اما بار دیگر وعده های الهی در حال تحقق است تا با برچیده شدن این غده سرطانی از منطقه و آزادی قدس شریف، بند و بساط استکبار نیز برای همیشه برچیده شود.

عیسی خرمی از طلاب شرکت کننده در این مراسم نیز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، موشک باران مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی را تداوم راه شهید حاج قاسم سلیمانی و تکمیل پروژه آزادسازی قدس شریف عنوان کرد و گفت: امروز انتفاضه سنک مردم مظلوم فلسطین به انتفاضه موشک تبدیل شده تا روند نابودی اسرائیل غاصب تسریع شود.

یکی از روحانیون شرکت کننده در این تجمع نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت در سرزمین های اسلامی گفت: امروز فلسطینیان به عینه دیدند که علی رغم سازش های ننگین برخی حکام عرب با رژیم مجعول اسرائیل، گروه های مقاومت با آخرین تکنولوژی های روز  در کنار آنها هستند.

وی با بیان اینکه دستاورد موشک باران تل اویل و شهرک های صهیونیستی، عدم کارایی گنبد آهنین استکبار است، گفت: این عملیات بیش از گذشته ناتوانی های رژیم صهیونیستی به عنوان برترین قدرت نظامی جهان را نشان داد و اعلام کرد که اسرائیل به امید خداوند متعال زودتر از  25 سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده داده اند نابود خواهد شد.

قرائت قرآن کریم، سخنرانی حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، فریادهای استکبارستیزی و طنین انداز شدن شعار مرگ بر  آمریکا و مرگ بر اسرائیل در اسمان اردبیل در کنار به آتش کشیده شدن پرچم های رژیم مجعول صهیونیستی از جمله برنامه های این مراسم در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در طلیعه موج تازه ای از انتفاضه در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد