سرویس: استانی
کد خبر: 907
|
21:54 - 1391/08/09
نسخه چاپی

بازگشت حجاج اردبیلی از فردا

بازگشت حجاج اردبیلی از فردا
مدیرکل شرکت هواپیمایی هما شعبه اردبیل گفت: در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک مجدداً پرواز اردبیل – مشهد و بالعکس را برقرار کنیم.

به گزارش سبلانه محمدرضا رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: پیش از این پرواز اردبیل – مشهد توسط شرکت ایران ایرتور انجام می‌شد که با خصوصی شدن این شرکت و تغییر و تحولاتی که در آن انجام شد پرواز اردبیل – مشهد چند ماهی است که لغو شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در صورت تامین هواپیمای مورد نیاز و برطرف شدن برخی از مشکلات و نارسایی‌ها به سرعت سعی می‌کنیم پرواز اردبیل – مشهد و بالعکس را از طریق شرکت هواپیمایی هما برقرار کنیم که امیدواریم در این زمینه توفیق واقعی پیدا کنیم.

کاهش پروازها در زمستان به 11 پرواز

مدیرکل هواپیمایی هما شعبه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما در دو تقسیم‌بندی تابستان و زمستان تلاش‌های خودمان را انجام می‌دهیم، یادآور شد: از هفت آبان تا 10 فروردین پروازهای زمستان ما با کسر سه پرواز از شرایط فصل تابستان انجام می‌شود، ولی برای جبران کمبود صندلی‌های کم شده روزهای شنبه پرواز هواپیمای ایرباس 320 و روز چهارشنبه بوئینگ727 برقرار شده تا با افزایش ظرفیت صندلی جبران مافات شود.

رنجبر در گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت‌: ما در فصل تابستان نیز از 10 فروردین تا هفت آبان 14 پرواز خود را از اردبیل به تهران برقرار شده داریم و سعی می‌شود با انجام پروازهای به موقع رضایت مردم جلب شود.

حجاج از فردا به اردبیل برمی‌گردند

این مسئول عنوان کرد: حجاج بیت‌الله الحرام استان اردبیل از فردا 10 آبان در قالب سه پرواز به اردبیل باز می‌گردند.

مدیرکل شرکت هما شعبه اردبیل با اشاره به اینکه همه این پروازها از طریق فرودگاه مدینه انجام می‌شود، بیان داشت:‌ اولین پرواز فردا انجام می‌‌شود که ساعات ورود حجاج 9:20 دقیقه خواهد بود.

رنجبر خاطرنشان کرد: دومین پرواز حجاج اردبیلی 11 آبان ماه در ساعت 9:20 صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: سومین پرواز نیز روز جمعه 12 آبان ماه انجام می‌شود که قرار است پروازها به طور مستقیم به مقصد فرودگاه اردبیل انجام شود.

پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با کمترین تاخیر صورت می‌گیرد

مدیرکل شرکت هما شعبه اردبیل ادامه داد: ما در سال‌های اخیر تلاش کردیم با کمترین تاخیر و بدون حذف پروازهای تنظیمی ارائه خدمات کنیم که در این مدت استان اردبیل یکی از منظم‌ترین خطوط پروازی را با تکریم مسافران و کسب رضایت آنها داشته است.

رنجبر در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با قدردانی از همکاری و هماهنگی صورت گرفته برای برقراری پروازهای کم دغدغه اذعان داشت: ما با اطلاع‌رسانی به موقع از مسافران خواسته‌ایم تا در صورت ناپایداری هوا و یا تاخیر به وجود آمده در هنگام حضور در فرودگاه به توصیه‌های انجام شده توجه کنند به طوری که تلاش کردیم کمترین نارسایی‌ها را نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد