سرویس: اقتصادی
کد خبر: 92108
|
10:00 - 1400/06/22
نسخه چاپی

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبر داد:

برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع ساختمانی در اردبیل

برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع ساختمانی در اردبیل
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: با حمایت مالی شرکت شهرکهای صنعتی، اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان در حوزه صنعت ساختمان برگزار می شود.

بهزاد مهدوی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع ساختمانی در اردبیل، اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت تولید کنندگان و عرصه کنندگان صنعت ساختمان از بیستم مهر ماه سال جاری و به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی یکی از ویژگی های این نمایشگاه را نمایش توانمندی های حوزه صنعت استان برشمرد و افزود: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از انواع حمایتهای این شرکت از واحدهای تولیدی است که البته تلاش می شود در کنار بازدید واحدهای تولیدی از نمایشگاه های معتبر، با برگزاری چنین نمایشگاه های استانی، توانمندی های محصولات استان در دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

مهدوی افزود: ارائه توانمندی ها و معرفی کالا و خدمات، سنجش توان رقابتی، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی و آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی های روز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل از واحدهای تولیدی دعوت کرد تا برای حضور فعال در این نمایشگاه و بهره مندی از یارانه نمایشگاهی این شرکت، با معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد