سرویس: اقتصادی
کد خبر: 92319
|
10:02 - 1400/07/05
نسخه چاپی

اشنایی با وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی

اشنایی با وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی
محصولات آرایشی و بهداشتی محصولاتی هستند که در دسته محصولات دارویی نیز قرار می‌گیرند. از این رو خلوص و نوع ماده‌‌ای که استفاده می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش سبلان ما ، اگر به دنبال بهترین وارد کننده مواد اولیه آرایشی و بهداشتیهستید پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله را دنبال کنید. چراکه به شما هرآنچه درباره محصولات آرایشی بهداشتی باید بدانید را می‌آموزد.

محصولات آرایشی و بهداشتی محصولاتی هستند که در دسته محصولات دارویی نیز قرار می‌گیرند. از این رو خلوص و نوع ماده‌‌ای که استفاده می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌هایی است که اقدام بهفروش مواد شیمیاییبا خلوص و کیفیت بالا می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای شناخت بیشتر این محصولات به سایت این مجموعه توزیعی مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که در انتخاب ماده خود مشکوک هستید؛ می‌توانید با کاشناسان این شرکت تماس بگیرید. پیشگامان شیمی همیشه آماده ارائه بهترین خدمات و اطلاعات به شما عزیزان است.

شناخت مواد اولیه آرایشی بهداشتی با وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی

بسیاری از بخش‌های فورمول‌های مواد اولیه آرایشی و بهداشتی شبیه به یکدیگر است. چرا که بسیاری از این مواد در تمام فورمول‌ها به شکل‌ها و نوع‌های گوناگون دیده می‌شوند.

برای مثال آب یکی از موادی است که به عنوان حلال در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی دیده می‌شود. از دیگر نقش‌های آب می‌توان به تشکیل امولسیون اشاره کرد.

امولسیفایرها دسته‌‌ای دیگر از محصولات آرایشی بهداشتی هستند که پایه بسیاری از ترکیبات آرایشی بهداشتی به شمار می‌روند. این محصولات بافتی یکنواخت در محصولات ایجاد می‌کنند.

دسته سوم محصولات مواد اولیه آرایشی بهداشتی که به شما عزیزان معرفی می‌کنیم؛ نگهدارنده‌ها هستند. تعریف نگهدارنده‌ها برای وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی همانند دیگر محصولات است.

غلظت دهنده‌ها نیز ترکیبات شایع دیگری هستند که در دمای اتاق جامد هستند. اما زمانی که آن‌ها را کمی گرم کنید می‌توانند تبدیل به مایع شده و به محصول اضافه شوند.

این ترکیبات انواع متفاوتی دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غلظت دهنده‌های طبیعی
  • غلظت دهنده‌های مصنوعی
  • غلظت دهنده‌های معدنی
  • غلظت دهنده‌های سنتزی

وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی این محصولات را نیز ارائه می‌دهد!

نرم کننده‌ها دسته‌‌ای از موادی هستند که افزودن آن‌ها به محلول‌ها موجب کاهش از دست دادن آب می‌شود. این مواد در دو نوع طبیعی و سنتزی استفاده می‌شوند. بدیهی است که هر دو نوع را می‌توانید با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت از پیشگامان شیمی تهیه کنید.

رنگدانه‌ها نیز محصولاتی با دو نوع دسته متفاوت هستند. یکی افزاینده‌های معدنی همچون اکسیدهای روی و آن و دیگری رنگدانه‌های طبیعی هستند. رنگ دانه‌های طبیعی از بخش‌های مختلف بدن حیوانات یا گیاهان به دست می‌آیند.

یک شرکت وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی باید بتواند این محصولات را به سادگی به دست شما برساند. اما همانطور که می‌دانید هر گردی گردو نیست! هر محصولی هم محصول با کیفیت نیست.

بسیاری از توزیع کنندگان اقدام به ارائه محصولات با ناخالصی به شما می‌کنند. این ناخالصی‌ها در بسیاری از موارد می‌تواند کیفیت محصول نهایی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

از جمله ناخالصی‌های مضر

فنتالات یکی از موادی است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. اما استفاده مستقیم از این محصول می‌تواند ترشح هورمون‌های مختلف در بدن را با مشکل مواجه کند.

سرب یکی از شناخته شده‌ترین مواد مضر است. این ماده توسط اکثر وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی فیلتر می‌شود. با این حال برخی از آن استفاده می‌کنند.

فرمالدید یکی از موادی است که به طور معمول در محصولات آرایشی و بهداشتی وجود ندارد. اما برخی فومولاسیون‌ها باعث آزاد شدن این گاز می‌شوند. این گاز سرطان زا بوده و بسیار خطرناک است.

پلی اتیلن گلیکول در برخی از مواد اولیه مواد آرایشی بهداشتی دیده می‌شود. این ماده به خودی خود ضرری ندارد. اما زمانی که در فورمول نامناسب قرار گیرد؛ می‌تواند اتیلن اکسید آزاد کند. در واقع این اتیلن اکسید است که برای استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب نیست.

ترکیبات حاوی بوتیل برای پوست و مو مضر هستند. این ترکیبات را در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی همچون خط چشم، ریمل و… دیده می‌شوند.

 

وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی با کیفیت

شرکت‌های مختلفی در این حوزه مشغول به کار هستند. همین تنوع در شرکت‌ها انتخاب را برای بسیاری سخت کرده است. اگر شما هم جزء این دسته هستید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

یک وارکننده و تامین کننده مواد اولیه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد که بتوان از آن استفاده کرد. برای مثال این شرکت باید بتواند مواداولیه مدنظر شما را در اولین فرصت و با بهترین کیفیت ممکن تهیه کند.

همچنین باید بتواند تمام نیازهای مواد اولیه شما را تامین کند. خواه این نیاز توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده باشد؛ خواه نیاز به واردات آن احساس شود.

پیشگامان شیمی یکی از بهترین وارد کننده و تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی در ایران است. این شرکت با سال‌ها تجربه امروز آماده ارائه انواع مشاوره به شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن‌های ۰۳۱-۳۱۳۲۲۳۴۴ و ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ تماس حاصل نمایید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد