سرویس: اقتصادی
کد خبر: 92418
|
16:55 - 1400/07/10
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری خلخال خبرداد:

ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در کارخانه نئوپان خلخال/ تولید روزانه ۱۵۰ مترمکعب ورق نئوپان ملامینه در خلخال

ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در کارخانه نئوپان خلخال/ تولید روزانه ۱۵۰ مترمکعب ورق نئوپان ملامینه در خلخال
سرپرست فرمانداری خلخال گفت: با اجرای طرح توسعه کارخانه نئوپان میزان تولید این واحد صنعتی به سه برابر افزایش یافته و ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در آن ایجاد می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، مسعود یگانه سرپرست فرمانداری خلخال  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ایجاد  ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در کارخانه نئوپان خبرداد و گفت: کارخانه نئوپان خلخال با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ مترمکعب ورق نئوپان ملامینه و اشتغال ۹۰ نفر در حال فعالیت‌های تولیدی و صنعتی است و با اجرای طرح توسعه آن ظرفیت تولید کارخانه به ۵۰۰ مترمکعب در روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: فوندانسیون محل اجرای طرح آماده و بخشی مهمی از تجهیزات خریداری شده ساخت کشور آلمان نیز به محل کارخانه انتقال یافته و تلاش می‌شود با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری مصوب ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری استان اردبیل از محل اعتبارات تسهیلاتی بانک صنعت و معدن استان به این واحد تولیدی و صنعتی ، عملیات اجرایی طرح توسعه شتاب بگیرد.

سرپرست فرمانداری خلخال با بیان اینکه ارتقای کیفیت محصول تولیدی در کارخانه نئوپان و فروش همه محصولات تولیدی بصورت ورق نئوپان ملامینه شده موجب رونق فروش محصولات آن شده است، گفت: محصولات تولیدی این کارخانه علاوه بر فروش به استان‌های مختلف کشور به پنج کشور آسیای میانه از جمله عراق ، افغانستان ، قزاقستان ، جمهوری آذربایجان و ازبکستان صادر می‌شود.

وی به تامین موارد اولیه این کارخانه اشاره کرد و گفت: تامین مواد اولیه این واحد صنعتی از جمله چوب و هیزم وجود نداشته و هیزم موردنیاز کارخانه بصورت نقد از فروشندگان خریداری و انبار می‌شود.

کارخانه نئوپان خلخال  به عنوان بزرگترین واحد صنعتی جنوب اردبیل پس از واگذاری به بخش خصوصی دوباره جان گرفته و هم‌اکنون با ظرفیت کامل و در بخش تولید ورق نئوپان ملامینه در حال فعالیت است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد