سرویس: اقتصادی
کد خبر: 92613
|
18:39 - 1400/07/22
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

رشد 146 درصدی ارزش صادرات استان اردبیل

رشد 146 درصدی ارزش صادرات استان اردبیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بر اساس گزارش گمرکات استان، صادرات در نیمه اول سالجاری ۱۲۵ هزار تن به ارزش بیش از ۱۹۱ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش ۱۴۶ درصد و به لحاظ وزن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش سبلان ما ، ارژنگ عزیزیمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس گزارش گمرکات استان، صادرات در نیمه اول سالجاری ۱۲۵ هزار تن به ارزش بیش از ۱۹۱ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش ۱۴۶ درصد و به لحاظ وزن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از سوی تعاونی‌های مرزنشینان افزود: برخی از این مشکلات خارج از اختیارات استانی بوده و باید بصورت متمرکز و ملی پیگیری شود ولی در رابطه با تمدید کارت عضویت مرزنشینان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف است موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

معاون استاندار اردبیل در ادامه به برگزاری نمایشگاههای تخصصی اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاههای تخصصی خارج از سایت نمایشگاهی ممنوع است و برگزاری هر گونه نمایشگاه تخصصی باید در چهارچوب دستورالعمل های مربوطه باشد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد