سرویس: اجتماعی
کد خبر: 931
|
11:06 - 1391/08/10
نسخه چاپی

35 درصد تعهد اشتغال در اردبیل عملیاتی شده است

35 درصد تعهد اشتغال در اردبیل عملیاتی شده است
استاندار اردبیل از تحقق 35 درصدی تعهد اشتغال استان اردبیل در سال 91 خبر داد.

به گزارش سبلانه ، اکبر نیکزاد در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل که با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت هفتمین ماه از سال از تعهد 43 هزار و 907 نفر اشتغال استان اردبیل تنها برای 15 هزار و 502 نفر اشتغال مولد ایجاد شده است.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل به عقب‌ماندگی 25 درصدی در ایجاد فرصت‌های اشتغال اشاره کرد و گفت: ما باید در این مقطع از سال، 60 درصد تعهد اشتغال خود را انجام می‌دادیم.

نیکزاد تصریح کرد: همچنان از این برنامه عقب هستیم و اگر تا شب عید هم شبانه روزی تلاش کنیم شاید رسیدن به سقف واقعی اشتغال سخت و دشوار باشد.

این مسئول با قدردانی از حمایت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از طرح‌های اشتغالزا در استان‌های مختلف، ابراز داشت: بنده در دو ماهی که در این استان مسئولیت استانداری را پذیرفته‌ام نهایت همدلی و همکاری را توسط بانک‌ها و دستگاه‌ها شاهد بودم که انتظار می‌رود آهنگ حرکت در این استان همچنان روبه جلو باشد.

به گزارشفارس، نیکزاد روند کار را نسبت به سابق امید بخش و با آهنگ خوب ارزیابی کرد و گفت: ما نیز می‌دانیم بیشترین دغدغه مسئولان، دولت و خانواده‌ها بحث اشتغال و کارآفرینی جوانان است که تسهیل در این زمینه به تقویت جبهه تولید و باروری اقتصاد کمک می‌کند.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اذعان داشت: البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب راه نرفته بسیاری داریم که باید به سرعت انجام دهیم تا تعهد اشتغال‌مان واقعی و حقیقی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد