سرویس: اجتماعی
کد خبر: 93412
|
00:18 - 1400/09/14
نسخه چاپی

مراسم تجلیل از برترین های کنکور 1400 در اردبیل+عگس

مراسم تجلیل از برترین های کنکور 1400 در اردبیل+عگس
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم تجلیل از برترین های کنکور ضرورت تقویت روحیه تلاش و انگیزه مضاعف برای کسب مدارج علمی بالاتر را در بین دانش آموزان یادآور شد و گفت: معلمان در ایجاد انگیزه، علاقه و اعتماد به نفس دانش آموزان نقش اصلی و اساسی را برعهده دارند.

به گزارش سبلان ما ، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز شنبه در مراسم تجلیل از برترین های کنکور 1400 در مصلی اردبیل گفت: در این مراسم 76 دانش آموز نواحی یک و دو اردبیل تجلیل شدند و قرار است در سایر مناطق آموزش و پرورش استان آئین های مشابه تجلیل از برترین های کنکور که رتبه زیر 1000 را کسب کرده اند، مورد تجلیل قرار گیرند.

احمد ناصری خاطرنشان کرد: در روزهای آینده 50 نفر از دانش آموزان برتر استان در رشته های فنی و کارودانش که در آزمون های سراسری برای این استان افتخار کسب کردند، تجلیل خواهد شد.

ناصری ضرورت تقویت روحیه تلاش و انگیزه مضاعف برای کسب مدارج علمی بالاتر را در بین دانش آموزان یادآور شد و بیان کرد: معلمان در ایجاد انگیزه، علاقه و اعتماد به نفس دانش آموزان نقش اصلی و اساسی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه مهمترین سرمایه استان نخبگان علمی هستند، گفت: در کنار تلاش معلمان و مدیران دلسوز خانواده ها نیز در مراقبت و برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان نقش آفرینی کرده و سعی داشتند تا این سرمایه های ارزشمند را مورد حمایت و هدایت قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: با وجود سختی های کرونایی معلمان و مدیران مدارس، دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه دوم را برای کنکور و امتحانات نهایی آماده کردند تا امروز نتیجه و ثمره این تلاش ها را در قبولی دانش آموزان در کنکور شاهد باشیم.

احمد ناصری تصریح کرد: با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آموزش و پرورش و جایگاه تعلیم و تربیت مورد توجه و اهتمام جدی است و این نهاد در راس برنامه ریزی های مسئولان و مدیران قرار دارد.

ناصری گفت: علاوه بر برترین های کنکور در سالتحصیلی گذشته درخشش دانش آموزان را در شاخه های فنی و حرفه ای و مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی شاهد بودیم که دامنه این توفیقات امسال نیز برای دانش آموزان و فرهنگیان استان گسترده و وسیع است.

در این مراسم از برترین های کنکور سراسری به ویژه پارسا فتحی دارنده رتبه دوم کنکور در رشته علوم تجربی که هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیل می کند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ استان اردبیل تجلیل شدند

 

نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ استان اردبیل تجلیل شدند

 

نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ استان اردبیل تجلیل شدند

 

نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ استان اردبیل تجلیل شدند

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد