سرویس: اقتصادی
کد خبر: 93413
|
08:22 - 1400/09/14
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

تولید آهن اسفنجی در استان، منجر به افزایش گردش مالی استان می شود

تولید آهن اسفنجی در استان،  منجر به افزایش گردش مالی استان می شود
استاندار اردبیل فرهنگ‌سازی برای حمایت و تسریع در اقدامات سرمایه‌گذاری در استان را یادآور شد و گفت: هر چه فضای زیرساختی برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان بهبود یابد، زمینه رونق اقتصادی و تامین آینده فرزندان این استان میسر می شود.

به گزارش سبلان ما ،سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه بررسی روند اجرای طرح سرمایه‌گذاری فولاد الماس آرتاویل گفت: این طرح از جمله طرح‌های بزرگ است که به لحاظ اقتصادی و ایجاد اشتغال جانبی در سایر صنایع موثر خواهد بود.
وی افزود: بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی در استان نیازمند سرمایه‌گذاری سالانه ۹ هزار میلیارد تومان است که این واحد با آغاز فعالیتش بخشی از این نیازمندی را پوشش می دهد.
استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود  بر تسریع در صدور مجوزها و تامین زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری تاکید کرد و از دستگاه‌های مرتبط از جمله امور اراضی، آب و فاضلاب، برق و فناوری ارتباطات و اطلاعات، خواستار تسریع در صدور مجوزها شد.
عاملی فرهنگ‌سازی برای حمایت و تسریع در اقدامات سرمایه‌گذاری در استان را یادآور شد و گفت: هر چه فضای زیرساختی برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان بهبود یابد، زمینه رونق اقتصادی و تامین آینده فرزندان این استان میسر می شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد