سرویس: ورزشی
کد خبر: 93416
|
08:42 - 1400/09/14
نسخه چاپی

سرمربی تیم ملی جوانان خبرداد:

برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری در پارس آباد

برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری در پارس آباد
سرمربی تیم ملی جوانان از برگزاری اردوی سه هفته ای آماده سازی تیم ملی جوانان در پارس آباد خبرداد.

به گزارش سبلان ما ،سعید علی حسینی» سرمربی تیم ملی جوانان صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اردوی سه هفته ای آماده سازی تیم ملی جوانان در پارس اباد خبرداد و گفت: این اردو  از ۱۲ آذرماه با حضور ۱۴ وزنه بردار از استان های مختلف کشور، به میزبانی کشت و صنعت مغان در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

متین محمدی، بنیامین نیری، سپنتا حاکم زاده، علی کشتکار، امیرحسین سلیمانی، علیرضا معینی، توفیق پوزش، فرهاد اکبری، مسعود نصرتی، کوروش زارع، طاها نعمتی مقدم، آریا پایدار، عبداله بیرانوند و علی عالی پور، چهارده وزنه بردار مدعو به اردوی آمادگی انتخابی رقابتهای جهانی جوانان در یونان هستند.

وی افزود: برگزاری مسابقات لیگ حکم انتخابی تیم ملی جوانان را داشت و کمک کرد که نفرات برتر، مستعد و آینده دار را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

علی حسینی گفت: با توجه به اینکه مسابقات جهانی جوانان در ابتدای فروردین ماه سال آینده در یونان برگزار می شود، درخواست کردیم که اردوی تیم ملی هرچه سریعتر تشکیل شود.

وی در خصوص علت انتخاب دشت مغان برای برپایی این اردو نیز گفت:به عنوان رییس هیئت وزنه برداری اردبیل، با شرایط آب و هوایی این استان آشنایی دارم. ارتفاع استان از سطح دریا، آب و هوای معتدل و مناسب دشت مغان در فصل زمستان را موجب شده که به همین دلیل با همکاری فدراسیون و به همت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اردوی نخست تیم جوانان را در شهر پارس آباد برگزار می کنیم.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد