کد خبر: 93429
|
19:32 - 1400/09/14
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

۸۵۰میلیارد تومان برای طرح های مهم اشتغال زا در استان اعطا می شود

۸۵۰میلیارد تومان برای طرح های مهم اشتغال زا در استان اعطا می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از اعطای ۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات از محل وجوه ارایه شده هدفمندسازی یارانه ها برای طرح های مهم اشتغالزا در استان خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، یاسر عبداللهی عابد عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند اجرایی پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ اظهار کرد: بانک های عامل نیز از منابع داخلی خود به همان میزان جهت حل مشکلات طرح ها مشارکت می کنند تا سرمایه گذاران در اسرع وقت با تامین منابع لازم پیشرفت مناسبی در کارهای خود داشته باشند.

وی افزود:هدف از برگزاری این جلسه ساده سازی فرایند نحوه پرداخت تسهیلات مورد نیاز طرح ها، تسریع پرداخت تسهیلات به طرح های اولویت دار و هماهنگی لازم با بانک های عامل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه سهم استان ها از منابع بند الف تبصره ۱۸ مشخص است گفت: تامین منابع اعتباری برای ارایه تسهیلات تلفیقی و یارانه ای مورد پیگیری کارگروه است و باید دستگاه های اجرایی با هماهنگی و تعامل با بانک های عامل در روزهای آتی طرح ها را بررسی و به یک نتیجه مطلوب برسند.

وی تاکید کرد: دستگاه اجرایی در تکمیل پرونده ها جهت ارجاع به بانک های عامل به منظور تسهیل و تسریع روند پرداخت تسهیلات تلاش کنند.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد:تکمیل و راه اندازی طرح های اشتغال زا در اولویت ما قرار دارد که در حال حاضر ۴۶۶ طرح مهم در حوزه های مختلف از قبیل کشاورزی، گردشگری، صنعتی، خدماتی، شرکت های دانش بنیان و مشاوره های فنی شناسایی و در حال پیگیری قرار گرفته اند و همچنین طرح هایی برای کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی، تولید ثروت و کاهش بیکاری از اهداف طرح های مورد نظر است گفت: با توجه به اینکه منابع به سختی تامین می شود اما باید طرح هایی با پیشرفت فیزیکی ۹۵درصد درآینده نزدیک به بهره برداری برسند.

این جلسه بصورت ویدیوکنفرانس با حضور معاونان وزیر اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل سرمایه گذاری وزارت کشور و سایر اعضای کارگروه در این ارتباط و همچنین مدیران بانکها و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد