سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 93430
|
19:35 - 1400/09/14
نسخه چاپی

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل خبرداد:

حضور 40 شرکت دانش بنیان و 20 دستگاه دولتی در نمایشگاه فناوری اردبیل

حضور 40 شرکت دانش بنیان و 20 دستگاه دولتی در نمایشگاه فناوری اردبیل
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: 40 شرکت دانش بنیان و 20 دستگاه دولتی در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل حضور دارد.

حبیب ابراهیم‌پور سبلان ما، در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل، اظهار داشت: این نمایشگاه بمناسب هفته پژوهش و با حضور فناوران استان بمدت 4 روز از چهار دهم الی هفدهم آذرماه در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ۲۰ دستگاه دولتی به همراهِ ۱۰ مرکزِ رشد شرکت کرده اند گفت: پارک علم و فناوری اردبیل با ۴۰ شرکت دانش بنیانِ و واحدِ فناورِ مستقر در این شرکت، در این دوره حضورِ پر رنگی دارد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در این نمایشگاه برای اولین و بصورت نمونه، غرفه‌ای به یکی از هنرستان‌های اردبیل اختصاص یافت تا زمینه برای پارک علم و فناوری کودک و نوجوان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شود.

ابرهیم پور تصریح کرد: این نمایشگاه علاوه بر اینکه با همکاری صداوسیما بصورت زنده صوتی و تصویری و نمایشگاه مجازی پخش می‌شود، بازدید برای عموم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی هر روز از ساعت 9 الی 17 برای آزاد است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد