سرویس: بین الملل
کد خبر: 93444
|
18:03 - 1400/09/15
نسخه چاپی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

از ظرفیت شرکت‌های ایرانی در بازسازی قره‌باغ استفاده شود

از ظرفیت شرکت‌های ایرانی در بازسازی قره‌باغ استفاده شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضرورت بازسازی مناطق آزادشده در قره‌باغ و پیوندهای عمیق دو کشور و ویژگی همسایگی، انتظار داریم از ظرفیت شرکت‌های ایرانی برای مشارکت در بازسازی، ساخت‌وساز، مرمت آثار باستانی و تامین آب و برق مناطق آزاده‌شده استفاده شود.

به گزارش سبلان ما ، علی نیکزاد در دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان در تهران، اظهار داشت:  با توجه به ضرورت بازسازی مناطق آزادشده در قره‌باغ و پیوندهای عمیق دو کشور و ویژگی همسایگی، انتظار داریم از ظرفیت شرکت‌های ایرانی برای مشارکت در بازسازی، ساخت‌وساز، مرمت آثار باستانی و تامین آب و برق مناطق آزاده‌شده استفاده شود.

وی افزود: با توجه به باز شدن مرزهای هوایی جمهوری آذربایجان به روی پروازهای خارجی، امیدواریم هر چه سریع‌تر پرواز مستقیم میان تهران و باکو از سر گرفته شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران گفت: از تقویت روابط میان نمایندگان مجالس دو کشور استقبال می‌کنیم و گفت‌وگوهای پارلمانی می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در تسهیل و تسریع همکاری‌های دو دولت داشته باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر موانع احتمالی همکاری‌های دو کشور در بخش گمرک، انرژی، حمل‌ونقل، علمی و دانشجویی با گفت‌وگوی بیشتر مقامات دو طرف حل و فصل گردد.

 

انتهای پیام/آ

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد