سرویس: اردبیل
کد خبر: 93445
|
18:09 - 1400/09/15
نسخه چاپی

رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

کاهش هزینه تولید و بازار پسند با گسترش تکنولوژی/ سازمان صمت از پژوهشگران صنعتی اردبیل حمایت می‌کند

کاهش هزینه تولید و بازار پسند با گسترش تکنولوژی/ سازمان صمت از پژوهشگران صنعتی اردبیل حمایت می‌کند
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای پژوهشگران و فن آوران بدون اخذ هزینه پروانه تحقیق و توسعه، پروانه صنعتی، پروانه پژوهش وفنآوری در سریعترین زمان ممکن صادر می نماید.

به گزارش سبلان ما ، رامین صادقی در حاشیه برگزاری  بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان با تشریح آخرین وضعیت صنعت استان، اظهار داشت: در حال حاضر 1161 پروانه بهره برداری داریم که 81درصد آنها فعال می باشند.

وی  با بیان اینکه در سال‌های گذشته شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان در سایه همکاری دانشگاه، مرکز رشد و پارک علم وفناوری عملی شد، افزود: چندین شرکت که قبلا بصورت سنتی فعالیت می کردند و تولیدات سنتی داشتند در حل حاضر به واحدهای صنعتی تبدیل شده و پروانه بهره برداری صنعتی برای آنها صادر شده است.

رئیس سازمان صمت در خصوص استفاده از تکنولوژی و حرکت به سمت تولید با کیفیت، گفت: بیشترین و مهمترین آیتم در تولید و صنعت، کاهش هزینه تولید و تولید کالای باکیفیت و بازار پسند است که این امر با جایگزین کردن تکنولوژی و فن آوری روز دنیا، به جای تولید سنتی در صنعت استان میسر خواهد شد.  

صادقی در راستای حمایت از پژوهشگران و فن آوران و ارائه خدمات بهتر، تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای پژوهشگران و فن آوران، بدون اخذ هزینه، پروانه تحقیق و توسعه، پروانه صنعتی، پروانه پژوهش و فنآوری در سریعترین زمان ممکن صادر می کند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد