سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 93447
|
18:31 - 1400/09/15
نسخه چاپی

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل:

نقش موثر رسانه‌ها در تجاری سازی ایده‌های فناوران/تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اردبیل رقم قابل قبولی است

نقش موثر رسانه‌ها در تجاری سازی ایده‌های فناوران/تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اردبیل رقم قابل قبولی است
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: رسانه‌ها بعنوان یار دوم فناوری، در تجاری سازی ایده‌های فناوران نقش موثری ایفا می کنند.

به گزارش سبلان ما ، حبیب ابراهیم پور عصر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به ششمین سال فعالیت پارک علم و فناوری اردبیل، اظهار داشت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان در مقایسه با استان‌های با سابقه طولانی رقم قابل قبولی است ولی تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهیم.

وی افزود: ۳۶ شرکت دانش‌بنیان در استان به صورت گسترده فعالیت می‌کنند که با احتساب شرکت‌های هنربنیان به تعداد ۱۲ مورد مجموع شرکت‌های دانش‌بنیان نوع یک تا ۳ استان ۴۸ شرکت دانش‌بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با تاکید بر اهمیت فعالیت رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها بعنوان یار دوم پارک علم و فناوری، در تجاری سازی ایده‌های فناوران نقش موثری و بسزایی ایفا می کنند.

ابراهیم پور در خصوص برگزاری بیست‌ و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان اردبیل، ابراز داشت: این نمایشگاه همه ساله توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با مشارکت پارک علم و فناوری مراکز رشد و فناوری استان و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل، با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت ۱۰ مرکز رشد، ۱۰ مرکز نوآوری، پارک علم و فناوری و شرکت‌های مستقر در آن و بیست دستگاه دولتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع در این نمایشگاه تدارک دیده شده است که عمده آن‌ها برگزاری کارگاه‌ها و پرسش و پاسخ و بررسی بحث‌ها و مسائل و چالش‌های حوزه فناوری و ارتباط مراکز رشد با پارک و علم و فناوری است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد