کد خبر: 93840
|
22:44 - 1400/10/12
نسخه چاپی

گزارش دانا از مراسم رونمایی از بازی«فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»؛

حملات شدید سایبری به بازی فرمانده مقاومت/ بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» عرضه شد+لینک دانلود

حملات شدید سایبری به بازی فرمانده مقاومت/ بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» عرضه شد+لینک دانلود
بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی، در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، عرضه شد.

به گزارش سبلان ما ، ویژه برنامه مشق عاشقی با حضور مسلم معین رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در سالن خلیج فارس مرکز موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از نماهنگی با عنوان «دشت مجنون» با صدای مجتبی مصری رونمایی شد که روایتی از تلاش مدافعان حرم در خان طومان را به تصویر کشیده بود.

در ادامه این مراسم مهدی جعفری، کارگردان بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی با ذکر این نکته که در طی دو سال، ۴۷ جوان بسیجی علاقه مند به حاج قاسم تلاش شبانه روزی کردند تا این بازی به سرانجام رسد، گفت: همزمان با آغاز رسمی عرضه این بازی به ما خبر رسیده که حملات سایبری شدیدی به عرضه کنندگان و فروشندگان این بازی در حال انجام است که همه این ها خبر از اهمیت این ماجرا در فضای مجازی دارد. 

جعفری که کارگردانی مستند «حریف» را نیز برعهده دارد، این مستند را روایتی ۱۵۰ دقیقه ای از ۷۰ سال مواجه ایران در منطقه با محوریت حاج قاسم معرفی کرد که از امشب در شبکه نمایش خانگی و از روز بعد در رسانه ملی پخش آن آغاز خواهد شد. 

گفتنی است بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» کاری از مرکزی متنای سازمان فضای مجازی بسیج است.

نقالی مرشد معجونی با عنوان نبرد آمرلی

مرشد محمدرضا معجونی در ویژه برنامه مشق عاشقی به اجرای برنامه پرداخت. وی نقالی خود را با عنوان نبرد آمرلی و حضور حاج قاسم در این منطقه جنگی روایت کرد.

معین در مراسم انتشار رسمی بازی فرمانده مقاومت:

دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده است\ بازی فرمانده مقاومت رویکرد دفاعی دارد

مسلم معین رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این مراسم، با ذکر این نکته که هنوز داغ حاج قاسم برای ما تازه است و این روزها همه دچار یک اندوه و حزنی همراه با خشم و انتقام هستیم، گفت: به تاصی از فرمایشات دیروز حضرت آقا، مسببین این حادثه حتما قصاص دنیوی آن را خواهند دید گرچه این یک انتقام راهبردی است.

معین ادامه داد: موضوع یله،رها و در استعمار و محاصره بودن مردم ایران در فضای مجازی غم دیگری است و این یک تحقیر تاریخی برای مردمی است که افرادی مانند حاج قاسم دارند. خیلی عجیب و غریب است که ما با همه امکاناتی که در این حوزه داریم اجازه انتشار تصویر حاج قاسم را در فضای مجازی نداریم و مایه تعجب من است که مسئولان فضای مجازی کشور چگونه این فضا را تحمل می کنند. 

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به استفاده عموم مردم از امکانات فضای مجازی از قبیل حمل و نقل، تلفن همراه و یا خرید از فروشگاه های بومی در این فضا گفت: کار در حوزه زیرساخت این فضا هم یک امر نشدنی نیست اما شاهدیم که در این حوزه یک تغافل تاریخی اتفاق افتاده است. 

معین افزود: فضای سایبر یک فضای کنترل و رهبری است که معمولا به اشتباه به فضای مجازی ترجمه می شود که همه این غفلت ها در ادامه همین مسیر پیش می آید. 

مسلم معین با گلایه از مسئولان گذشته و حال حوزه فناوری ارتباطات گفت: ما با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته ایم و من به مسئولان این حوزه در گذشته عرض کردم که شما در این حوزه خیانت کردید و به مسئولان حال حاضر نیز این پیام را می دهم که نان شب و امنیت فضای مجازی مردم را وابسته به آمریکا نکنید.

معین در ادامه با ذکر این نکته که ما وظیفه داریم تا در عرصه فضای مجازی از ظرفیت های یکدیگر آگاهی پیدا کرده و یاری رسان هم باشیم، گفت: رسیدن به این توانمندی و تولید تخصصی بازی در مسیر همان افزایش ظرفیت های فضای مجازی است. 

وی افزود: راهبرد کلان انقلاب اسلامی بحث راهبرد دفاعی است و ما در بازی فرمانده مقاومت تلاش کردیم تا این راهبرد دفاعی را تبلیغ کنیم. دوران بزن در رو در فضای مجازی به پایان رسیده و ما به هیچ کس در این فضا اجازه نخواهیم داد تا کیان خانواده های ایرانی را به خطر بیاندازد.

در ادامه این مراسم از محمد علی صفری، فرمانده گردان ناحیه حمزه تهران، نرگس صفری و سرکار خانم قلی خانی به عنوان فعالان فضای مجازی تجلیل شد.

رونمایی از نماهنگ «فراق رفیق» و مستند «حریف» 

در انتهای این مراسم با حضور مسلم معین و سردار بابایی از نماهنگ "فراق رفیق"(با صدای سید حسین علوی، تدوین مهرداد پارسافر و تهیه کنندگی مهدی جعفری) و مستند "حریف" به کارگردانی عباس افخمیان و تهیه کنندگی مهدی جعفری و علی خواجه رونمایی شد.

پوستر و اطلاعات مستند حریف

    

مخاطبین می توانند از طریق لینک زیر اقدام به خرید این بازی از فروشگاه های معتبر کنند.

لینک دانلود

انتهای پیام/

نماهنگ دشت مجنون

download

دانلود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد