سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94061
|
11:29 - 1400/10/30
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل تشکیل می شود

صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل تشکیل می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ایجاد تشکیل صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل خبر داد و گفت: این صندوق طبق آئین نامه و مقرارت وزارت ورزش وجوانان ایجاد می شود.

به گزارش سبلان ما ، پیش از ظهر امروز جلسه خیرین ورزش یار اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل با موضوع تشکیل و ایجاد صندوق برای حمایت از ورزشکاران و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی سطح استان اردبیل برگزار شد.

 انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این جلسه از ایجاد تشکیل صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل خبر داد و گفت: این صندوق طبق آئین نامه و مقرارت وزارت ورزش وجوانان ایجاد خواهد شد و می تواند برای اعتماد سازی و امنیت خاطر خیرین در راستای کمک و حمایت از ورزش استان اردبیل حائز اهمیت باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه نباید خیرین را بعنوان یک کیف پول و عابر بانک نگاه بکنیم گفت: اهمیت سرمایه گذاری خیرین در ورزش، تقویت اخلاقی و روانی اقشار مختلف مردم از جوانان تا افراد سالخورده را سبب می شود. به همین دلیل چنین اقداماتی بدون شک بزرگ و ارزشمند است که باید نگاه ویژه ای به این مسئله شود.

وی با تاکید بر اینکه ابتدا باید اهمیت این موضوع را اطلاع رسانی و خیرین را شناسایی نمود اضافه کرد: ظرفیت خیرین بزرگترین فرصت برای حمایت از ورزش به ویژه ورزشکاران ، جوانان و هیاتهای ورزشی و به ویژه خود خیرین است چرا که این مصوبات قوانین را برای فعالیت خیرین تسهیل می کند

وی نگاه ورزش یاران را به افزایش موقعیت سلامت و تحقق نشاط و سلامت جامعه مهم عنوان کرد و گفت این اقدام فرصتی مناسب برای استفاده از اوقات فراغت و ایجاد فضاهایی برای رسیدن به قهرمانی و ترویج ورزش همگانی را به همراه خواهد داشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد یکی از مطلوبترین اقداماتی که هر خیر می تواند انجام بدهد کمک به امر ورزش است. چرا که هر زمان کودک، جوان یا سالمندی از امکانات ورزشی استفاده می کند و اسباب سلامت و دوری از فضاهای ناسالم برای آنها فراهم می شود؛ باقیات الصالحات خوبی برای خیرین خواهد بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد