سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94067
|
17:50 - 1400/10/30
نسخه چاپی

برگزیدگان و عوامل اجرایی یادواره سردار دلها در پارس آباد تجلیل شدند

برگزیدگان و عوامل اجرایی یادواره سردار دلها در پارس آباد تجلیل شدند
امام جمعه شهرستان پارس آباد در آیین تجلیل از برگزیدگان و عوامل اجرایی ستاد برگزاری یادواره فرهنگی و هنری سردار دلها در این شهرستان گفت: بی تردید یاد و خاطره سردار رشید ، حاج قاسم سلیمانی، در دل و جان عاشقان ایران اسلامی همواره زنده والگویی روشنگر راه حقیقت جویان خواهد بود.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد عصر امروز  در گفتگو با خبرنگار ما از نشست صمیمی با  جمعی از برگزیدگان و عوامل اجرایی ستاد برگزاری اولین یادواره فرهنگی و هنری سردار دلها  در پارس آباد مغان خبر داد و گفت: بی تردید یاد و خاطره سردار رشید ، حاج قاسم سلیمانی، در دل وجان عاشقان ایران اسلامی همواره زنده والگویی روشنگر راه حقیقت جویان خواهد بود.

باقری بنابی گفت: این اسطوره در دل تاریخ جهان ماندگار خواهد ماند و بی گمان رزمندگان همراه او و همرزمانش در سرتاسر منطقه که با ادامه حرکت این شهید مشت محکمی بر دشمنان امروزی خواهند زد و نهایت امروز شهادت او راهی برای ایستادگی و مقاومت بیشتر در مقابل استکبار جهانی است.

در این نشست هریک از حاضران علل الخصوص برگزیدگان اولین یادواره فرهنگی وهنری سردار سلیمانی،از اقشار کودکان تا بزرگسال در مقام ومنزلت این سردار با ابراز احساسات دلنشین در قالب های دلنوشته ، شعر، خاطرات،فضای خاصی به نشست بخشیدند .

در پایان برنامه از سوی دفتر امام جمعه این شهرستان متبرک های حرم مطهر کربلا به میهمانان اهدا  و برگزیدگان فرهنگی و هنری  این یادواره  تجلیل شدند.

خبرنگار سبلان ما پارس آباد : افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد