کد خبر: 94068
|
17:59 - 1400/10/30
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری اردبیل:

آماده باش کامل دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل برای خدمات رسانی/برف روبی معابر شهری و بازگشایی جاده های مواصلاتی و روستایی ادامه دارد

آماده باش کامل دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل برای خدمات رسانی/برف روبی معابر شهری و بازگشایی جاده های مواصلاتی و روستایی ادامه دارد
سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: به دلیل بارش سنگین برف بسیاری ازجاده های روستایی شهرستان اردبیل مسدودشده که بازگشایی جاده های این روستا باهمکاری نیروهای راهداری ادامه دارد.

به گزارش سبلان ما، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر امروز در بازدید از وضعیت برف روبی وجاده‌های شهرستان اردبیل، اظهار داشت: به دلیل بارش سنگین برف بسیاری ازجاده های روستایی شهرستان اردبیل مسدودشده که بازگشایی جاده های این روستا باهمکاری  نیروهای راهداری ادامه دارد.

وی از خدمات رسانی به گرفتار شده گان  در این برف و سرما خبرداد و افزود: باتوجه به امکانات موجود و محدودیت ها خدمات رسانی پزشکی به بیماران و مادران باردار  در این شرایط اولویت اساسی است.

 سرپرست فرمانداری اردبیل با بیان اینکه تقاضا داریم هموطنان ازسفرهای غیرضروری درجاده های شهرستان خوداری کنند، گفت: در برخی مناطق قطعی برق و گاز داشتیم که با همکاری و تلاش شرکت برق و گاز در سریعترین زمان ممکن این قطعی ها برطرف شد.

وی از آمادگی دستگاه های خدمات رسان برای خدمات رسانی درمناطق مختلف شهرستان خبرداد و افزود: در این زمینه ستاد بحران شهرستان هم تشکیل شده و دستگاه ها درآماده باش کامل به سر می برند.

اعجازی  از تامین آرد ونان برای روستاهایی که راهشان مسدود شده است خبرداد و تصریح کرد :تمام امکانات شهرستان برای خدمات دهی به مردم و بازگشایی معابر وجاده ها به کار گرفته شده و از مردم نیز تقاضا داریم با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا حوصله به خرج دهند تا شرایط را باهمکاری دستگاه های مربوطه به روال عادی بازگردانیم.

 

انتهای پیام/آ

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد