کد خبر: 94072
|
22:52 - 1400/10/30
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

کمبود امکانات مانع تلاش و مدیریت جاده‌ها نشد

کمبود امکانات مانع تلاش و مدیریت جاده‌ها نشد
استانداراستاندار اردبیل گفت: با وجود کمبود امکانات و تجهیزات دستگاهها در مدیریت محورهای مواصلاتی از هیچ تلاشی دریغ نکردند. اردبیل گفت: با وجود کمبود امکانات و تجهیزات دستگاهها در مدیریت محورهای مواصلاتی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی در جلسه مدیریت بحران در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: همه دستگاه‌ها خصوصا راهداران برای بازگشایی محورها اقدام کردند و با وجود کولاک تردد در محورها جریان دارد.

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز در ابن راستا تلاش برای تامین و آماده سازی ماشین الان برای آینده را از جمله ضرورت ها دانست.

استاندار اردبیل با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی در تامین تجهیزات و اقلام،  آمادگی دستگاههای مختلف امدادی ، صمت، آب،  برق، گاز و اورژانس را ضروری خواند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر تردد در تمام جاده های اصلی و فرعی  به غیر از اسالم _ خلخال جریان دارد.

کلیم الله وثوقی افزود: در کولاک روز گذشته در جاده اردبیل و نمین و خصوصا آب بیگلو با مشکل مواجه شدیم که با تلاش های انجام گرفته توانستیم چندین خودروی گرفتار را کمک رسانی جاده را تخلیه کنیم.

وی بیان کرد:  تلاش برای بازگشایی جاده های روستایی نیز انجام شده و ۱۱۸ راه روستایی مسدود است که فردا اقدامات بازگشایی ادامه می یابد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد