سرویس: سیاسی
کد خبر: 94075
|
14:16 - 1400/11/01
نسخه چاپی

امام جمعه لاهرود:

نهضت پاسخگویی مسئولین به مردم راه اندازی شود

نهضت پاسخگویی مسئولین به مردم راه اندازی شود
امام جمعه لاهرود با بیان اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم بتوانند بر عملکرد مسئولین نظارت و مطالبه گری کنند، گفت: نهضت پاسخگویی مسئولین به مردم در جامعه راه اندازی شود.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام صفری امام جمعه  بخش لاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد صدیقه کبری حضرت زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره )و تبریک روز زن و روز مادر ، از همگان خواستند تا به پویش ( من یک مادرم ) بپیوندند ‌و از زنان سرپرست خانوار حمایت و کمک کنند.

وی در ادامه شرط اصلی تحقق حکومت علوی و اسلامی در جامعه را برقراری عدالت واقعی خوانده وگفت:مجریان عدالت و حاکمان و مسئولین و خواص و کارگزاران حکومتی باید خودشان عدالت‌خواه، و ظلم ستیز و عادل بوده و درواقع خودشان از فساد به دور باشند تا بتوانند عدالت واقعی را اجرا کنند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه وضعیت زندگی مسئولین نباید بالاتر از سطح زندگی اقشار متوسط و ضعیف جامعه باشد، گفت:  مسئولین و مقامات نباید فامیل و خویشاوندان خود را به پست های مهم و فعالیت های اقتصادی منسوب کنند تا زمینه ی ایجاد رانت و فساد برچیده شود.

وی افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا مردم بتوانند نظارت و مطالبه گری کنند و نهضت پاسخگویی مسئولین به راه بیفتد.

خطیب جمعه لاهرود در ادامه سفر آقای رئیسی رئیس جمهور محترم کشورمان به کشور روسیه را مثبت ارزیابی کرده و دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی آن را قابل قبول خواند و همچنین رزمایش مشترک بین سه کشور قدرتمند ایران  ، چین و روسیه را سد محکمی دربرابر استکبار جهانی دانست و قدرت بازدارندگی آن را برای کشورهای غربی و شیطان بزرگ آمریکا ، غیره قابل تحمل خواند.

وی در ادامه از تلاش های شبانه روزی و زحمات کارکانان راهداری ، هلال احمر ، شهرداری ها و دهیاریها بخاطر بازگشایی جاده ها و راه های ارتباطی در شبانه روز گذشته که با تمام توان در میدان عمل حاضر بودند تشکر کرده و همچنین خواستار تلاش مضاعف در برف روبی جاده و معابر را شد.

وی از مردم بخصوص کسانی که اوضاع مالی و اقتصادی خوبی دارند خواست تا در این اوضاع گرانی و وضعیت بحرانی اقتصادی ، از فقرا و نیازمندان دستگیری کرده و با احسان و نیکوکاری به هم وطنانمان یاری برسانند.

 

 خبرنگار بخش لاهرود: شهروز محمدرحیمی

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد