سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 94089
|
13:49 - 1400/11/02
نسخه چاپی

هفتمین جشنواره فیلم فجر استانی در اردبیل برگزار می شود

هفتمین جشنواره فیلم فجر استانی در اردبیل برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی در اردبیل خبرداد و گفت: سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل میزبانان فیلم‌های این دوره از جشنواره خواهند بود.

عبداله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری  هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی همزمان با چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در  اردبیل خبرداد و گفت: سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل میزبانان فیلم‌های این دوره از جشنواره خواهند بود.

وی افزود: تمامی فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در دو سینمای یاد شده اکران خواهد شد.

بحرالعلومی گفت: فروش بلیت به‌صورت اینترنتی است و سینماها مطابق پروتکل‌های بهداشتی با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، میزبان تماشاگران خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر، تنها یک جشنواره نیست بلکه رویدادی فرهنگی و تاثیر گذار است، گفت: بستر سازی برای اکران فیلم‌های جشنواره در استان اردبیل، قطعا ثمرات مفیدی را برای مردم و علاقه مندان فیلم و سینما در استان خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد