سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94114
|
17:51 - 1400/11/03
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد خبرداد؛

تکریم دانش آموزان روستای آغدام از مادر شهید جعفری/ جشن روز مادر در مدرسه شهید گلزار،کوثر و شقایق + عکس

تکریم دانش آموزان روستای آغدام از مادر شهید جعفری/ جشن روز مادر در مدرسه شهید گلزار،کوثر و شقایق + عکس
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد از برگزارش جشن روز مادر در مدارس روستای آغدام خبرداد و گفت: دانش آموزان با حضور در منزل شهید جعفری، از مادر این شهید والامقام تجلیل کردند.

به گزارش سبلان ما ، مراسم روز مادر همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) با حضور جمعی از مادران و  دانش آموزان مدارس شهید گلزار ، کوثر و شقایق در روستای آغدام پارس آباد برگزار شد.

کیومرث هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مادران شهدا  با صبر و شجاعت بی‌بدیل خود و با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) فرزندان خود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند.

وی افزود: مادران ایران زمین در طول وقایع انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی آفریدند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد. آنان با صبر، استقامت، تحمل دشواری‌ها و برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین امنیت و آرامش مردم، همه ملت ایران را مدیون خود ساختند.

پس از پایان این مراسم ، حاضرین در مراسم ، در منزل شهید جعفری حاضر و از  این مادر شهید تجلیل کردند.

مادر شهید جعفری نیز ضمن تشکر از حاضران ؛ ولادت حضرت فاطمه (س) را تبریک گفته و در ادامه ، حاضران را جهت دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دعوت کردند.

وی  ایستادگی و مقاومت خود در مقابل دشمنان اسلام  را یادآور شده و اعلام داشت: همه باید در راه صیانت از خون شهدا تلاش کنند.

شعرخوانی؛ اجرای گروه سرود، تجلیل از معلمان نمونه ، دیدار با خانواده مادر شهید از دیگر برنامه های این برنامه بود.

خبرنگار سبلان ما پارس آباد: افشین خاک نژاد

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد