کد خبر: 94119
|
15:42 - 1400/11/04
نسخه چاپی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، در سراسر استان اردبیل برگزار می شود

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، در سراسر استان اردبیل برگزار می شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، در سراسر استان خبرداد و گفت: تمام برنامه های پیش بینی شده در دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی با رعایت پروتکلهای بهداشتی ویژه کرونا در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ، رضا قاسمیان  معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که با محوریت بزرگداشت دهه فجر برگزار شد،گفت: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی دستگاه اجرایی با انتقال گزارش خدمات ارائه شده به مردم،  نقش مهمی در تبیین تلاش های انجام گرفته دارند.

وی با بیان اینکه  در گام دوم  انقلاب همواره اعتلا و ارتقای کشور مد نظر است، همدلی مسئولانه مردم و مسئولان را در توسعه ، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش نظام اسلامی حائز اهمیت دانست.

معاون استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن ایام دهه فجر اشاره کرد و این دهه را فرصتی برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی ، تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان به جامعه دانست.

وی با بیان اینکه همه مردم انقلاب و نظام را متعلق به خود می دانند گفت: برگزاری مراسم شاد و با نشاط در این ایام موجب امید آفرینی و مسئولیت پذیری در قبال انقلاب است.

قاسمیان به  راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نیز اشاره کرد و گفت: این همایش بزرگ مردمی باید با رعایت پروتکل ها و با شکوه برگزار شود، چرا که حضور پرشور مردم در این راهپیمایی پاسخی کوبنده به اظهارنظرهای کوته فکرانه دشمنان در خصوص انقلاب و نظام است.

 

مالک عزیزی معاون روابط عمومی، امور بین الملل و تشریفات دفتر استاندار اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر برنامه ریزی های کاربردی در خصوص اطلاع رسانی،این اقدام را در بازگرداندن شادابی به مردم با اهمیت خواند.

عزیزی به لزوم انتقال عملکرد و خدمات ارائه شده به مردم توسط دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: این کار باید با ابزارها و شیوه هاي نوین ارتباطی انجام گرفته و از سوی فعالان روابط عمومی پیگیری و عملیاتی شود.

 

حجت‌الاسلام حسن باقری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ، حضور مردم در راهپیمایی را تجدید پیمان با آرمان های نظام و انقلاب و اعلام اعتماد مردم دانست.

وی افزود: روابط عمومی ها در انتقال خدمات ارائه شده انقلاب و نظام اسلامی به مردم نقش مهمی دارند و لازم است همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اقدامات موثری در رابطه با انتقال  گزارش خدمات به مردم انجام دهند.

وی استفاده از ظرفیت رسانه ها و خصوصا صدا و سیما را در این خصوص ضروری دانست و خواستار آگاه‌سازی مردم از برنامه های قابل اجرا در دهه فجر از طریق رسانه های مختلف شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد