سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94121
|
17:14 - 1400/11/04
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

گفتمان ولایت، به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل می شود/تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت اصلی و مهم بسیج است

گفتمان ولایت، به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل می شود/تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت اصلی و مهم بسیج است
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت اصلی و مهم بسیج است، گفت:  بسیج تلاش می‌کند تا تمدن نوین اسلامی را محقق کرده و در گام دوم انقلاب نیز با خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی نقش اصلی خود را ایفا کند.

به گزارش سبلان ما ،  سرهنگ شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه خلخال گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ و در راستای اهدف و برنامه های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ،بسیج استان اردبیل برای تبدیل گفتمان ولایت به گفتمان عمومی تلاش خواهد کرد.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیاده‌سازی این دکترین، رسالت اصلی و مهم بسیج محسوب می‌شود و بسیج استان اردبیل نیز در این راستا قدم بر می‌دارد.

عبدی با بیان اینکه بسیجیان باید بکوشند تا بیانیه گام دوم به نتیجه برسد،گفت: رسالت بسیج تمرکز بر این بیانیه است لذا باید توجه داشت که محور فعالیت‌های بسیج مبتنی بر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور  شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه یکی از نقش‌آفرینان اصلی در گام دوم انقلاب بسیجیان هستند گفت: بسیج تلاش می‌کند تا تمدن نوین اسلامی را محقق کرده و در گام دوم انقلاب نیز با خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی نقش اصلی خود را ایفا کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد