کد خبر: 94123
|
17:48 - 1400/11/04
نسخه چاپی

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل

خروج خام محصولات دامی چالشی بزرگ برای استان اردبیل است

خروج خام محصولات دامی  چالشی بزرگ برای استان اردبیل است
مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: عدم وجود صنایع تکمیلی و خروج خام محصولات دامی چالشی برای استان بوده که از این حیث نیازمند همکاری و هم افزایی شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری هستیم.

به گزارش سبلان ما ، بهلول تکلوی عصر امروز در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با تاکید بر نقش و اهمیت دامپزشکی به عنوان یکی از ارگانهای حوزه تامین سلامت  و تضمین امنیت غذایی جامعه به مغفولیت این دستگاه از دید عموم اشاره کرد و بر آمادگی دامپزشکی بر ضرورت  گسترش همکاریهای دوجانبه به منظور بهره گیری از ظرفیت بین بخشی تاکید کرد.

وی افزود: یکی از نقش های بسیار مهمی که دامپزشکی در بعد اقتصادی دارد اهمیت آن در تجارت محصولات دامی است و علیرغم اینکه این استان پتانسیل بالایی در تولید دام و طیور و فراورده های خام دامی دارد عدم وجود صنایع تکمیلی و خروج خام محصولات دامی  چالشی برای استان  بوده که از این حیث نیازمند همکاری و هم افزایی شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری هستیم.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل  گفت: به منظور حل برخی از مسائل  حوزه کاری می توان  اطلاعات و داده های اولیه را در اختیار دوستان در پارک علم و فناوری قرار داد تا با همکاری و هم افزایی هم بتوانیم چالش های موجود را مرتفع نماییم.

این  مسئول با بیان اینکه  پارک علم و فناوری با حضور جوانان نخبه، تحصیل کرده، متخصص و خلاق مایه فخر و مباهات است تصریح کرد: ما آمادگی کامل همکاری با مجموعه های دانش بنیان از جمله پارک علم و فناوری در استان را داریم و با استفاده از ظرفیت های علمی که در این مجموعه ها نهادینه شده است می توان بسیاری از مشکلات حوزه دامی را با کمک متخصصان و نخبگان حل کرد.

انتهای پیام/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد