سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94130
|
13:00 - 1400/11/05
نسخه چاپی

توسط بسیج سازندگی شهرستان اردبیل برگزار شد؛

جشن تکلیف فرشته آسمانی در اردبیل + عکس

جشن تکلیف فرشته آسمانی در اردبیل + عکس
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل با بیان اینکه یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با آموزه‌های دینی است، گفت: برگزاری جشن تکلیف از راه‌های آشنایی کودکان و نوجوانان با فرامین دینی و معنوی است.

به گزارش سبلان ما ، حبیب حبیب زاده فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل پیش از ظهر امروز در جشن تکلیف فرشته آسمانی که با حضور 100 دانش اموز اردبیلی در امام زاده سید صدرالدین برگزار شد با بیان اینکه یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با آموزه‌های دینی است، گفت: برگزاری جشن تکلیف از راه‌های آشنایی کودکان و نوجوانان با فرامین دینی و معنوی است.

وی افزود: جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است، نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که تلاش می‌شود تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش داده شود.

حبیب زاده گفت: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و والدین می‌توانند با کمک مربیان مدارس وظایف دینی را برای دانش آموزان تبیین کنند.

در پایان این مراسم  بسته ویژه نماز شامل چادر، سجاده، مقنعه، کتابچه‌های آموزشی، به دختران مکلف شده توسط بسیج سازندگی ناحیه اردبیل اهدا شد.

انتهای پیام/ج

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد