سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94295
|
19:31 - 1400/11/16
نسخه چاپی

همزمان با دهه مبارک فجر انجام گرفت؛

نصب المان‌ حاج قاسم سلیمانی در ورودی روستاهای بخش هیر+فیلم

نصب المان‌ حاج قاسم سلیمانی در ورودی روستاهای بخش هیر+فیلم
بخشدار هیر از نصب 25 المان حاج قاسم سلیمانی در ورودی های شهر و روستاهای بخش هیر خبرداد و گفت: این المان تا پایان سال در ورودی همه روستاهای بخش هیر نصب خواهد شد.

راستگار بخشدار هیر در گفتگو باسبلان ما ، از نصب  المان‌ سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی بیش از 25 شهر و روستای بخش هیر خبرداد و گفت: این المان‌ها به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی  تا پایان سال جاری در ورودی همه روستاهای بخش هیر نصب خواهد شد.  

وی گفت: منطقه و بخش هیر اولین منطقه و بخش در کل کشور است که توانسته است در ورودی همه روستاهای بخش المان های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را نصب و جانمایی کند.  

راستگار با اشاره به اینکه این طرح و مصوب آن در شورای فرهنگی بخشداری هیر استقبال خوبی از سوی دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستای بخش هیر صورت گرفته است، گفت: اهالی مناطق مختلف بخش هیر حتی در دور دست ترین نقطه از روستاهای بخش هیر از نصب این المان ها بصورت خودجوش و مردمی استقبال بسیاری خوبی صورت گرفت.  

بخشدار هیر با اشاره به محدودیت سازی و حذف تصاویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از بستر شبکه های اجتماعی خارجی گفت: نصب المان های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پاسخ دندان شکن به این اقدام دشمنان در شبکه های اجتماعی بود.

 

 فیلم: مهدی همتی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد