سرویس: سیاسی
کد خبر: 94397
|
14:25 - 1400/11/22
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

انقلاب اسلامی مظهر اتحاد و ایثارگری ملت بزرگ ایران / دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تبیین شود

انقلاب اسلامی مظهر اتحاد و ایثارگری ملت بزرگ ایران / دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تبیین شود
امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: انقلاب اسلامی شعله‌ای از عدالت خواهی بقیه الله اعظم(عج) است و ادامه راه قیام کربلای امام حسین(ع) است و دهه مبارک فجر مظهر و تجلی فداکاری و ایثار ملت بزرگ ایران است.

به گزارش سبلان ما ،حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز، با گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی شعله‌ای از عدالت خواهی بقیه الله اعظم(عج) است و ادامه راه قیام کربلای امام حسین(ع) است و دهه مبارک فجر مظهر و تجلی فداکاری و ایثار ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه نشان داد که حق پیروزی شدنی است و باطل نابود شدنی است، افزود: ۲۲ بهمن ماه در شرایطی که دنیا دست قطب سرمایه داری غرب و قطب کمونیستی شرق بود با شعار "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" به پیروزی رسیده است که با رهبری ولایت فقیه بر معارف عمیق اسلام و اهل بیت علیه السلام تکیه زده است.

اسدزاده هدف از انقلاب اسلامی ایران را احیای معارف عمیق قرآن و دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت رهبری ولایت فقیه و با اجتماع متحدانه مردمی شکوهمندانه به پیروزی رسیده است اما رمز حفظ انقلاب اسلامی وحدت و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی می‌باشد ‌که برای نمونه در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ما با همدلی و اتحاد گروه‌های مختلف جامعه ایران اسلامی در برابر دشمنان این نظام مقدس ایستادگی کردیم.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به تلاش‌های گسترده و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با نقشه‌های شومی به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در جامعه ایران اسلامی هستند که باید آگاه و بصیر باشیم و در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی مقاومت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مختلف عظیمی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، زیرساختی، سیاسی و علمی دارد که باید در برابر نقشه.های دشمنان با جهاد تبیین ایستادگی کنیم و بیان و تبیین این دستاوردهای مهم برای آحاد مختلف مردم ضروری است که باید مورد توجه واقع شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه باید دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی تبیین شود، گفت: با وجود مشکلاتی که داریم دستاوردهای مهم و اساسی نیز داریم امروز در بسیاری از قشلاقات عشایری مغان زیرساخت‌ها و امکانات اساسی همچون گاز، برق، آب و اینترنت فراهم است و امروز گسترش و توسعه کشاورزی به صورت نوین و پیشرفته در منطقه زرخیز مغان از افتخارات انقلاب اسلامی است.

اسدزاده امنیت و قدرت نظامی را یکی از مهم‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امنیت و قدرت نظامی یکی دیگر از افتخارات درخشان انقلاب اسلامی می‌باشد و در شرایطی که در بسیاری از کشورهای سرمایه دار جهان ناامنی بی‌داد می‌کند ایران اسلامی در بالاترین سطح امنیت و قدرت نظامی در سطح جهان به ویژه منطقه قرار دارد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به اینکه باید نهادهای مرتبط با رسانه ازجمله رسانه ملی و تلاشگران عرصه رسانه و فضای مجازی در جنگ سایبری دشمنان در مقابل نقشه‌های شوم آنان مقاومت کنند، اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم و جنگ روایت با نقشه‌های شومی در تلاش است که بذر ناامیدی را در دل ملت ایران اسلامی ایجاد کند اما باید با بصیرت در مقابل آنان ایستادگی کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و با تکیه بر غیرت دینی به قله‌های بزرگ افتخار دست یابیم.

 

انتهای پیام/ج

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد