سرویس: ورزشی
کد خبر: 94475
|
19:42 - 1400/11/30
نسخه چاپی

رئیس فدراسیون تنیس در اردبیل؛

ساماندهی بیش از ۶ هزار ورزشکار در رشته تنیس/ وضعیت تنیس اردبیل خوب نیست

ساماندهی بیش از ۶ هزار ورزشکار در رشته تنیس/ وضعیت تنیس اردبیل خوب نیست
رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه بیش از ۶ هزار ورزشکار در رشته تنیس ساماندهی شدند از وضعیت تنیس اردبیل انتقاد کرد و گفت: امیدوارم با انتخابات هیات رئیس جدید، وضعیت اردبیل بهبود یابد.

به گزارش سبلان ما ،داود عزیزی  رئیس فدراسیون تنیس بعد از ظهر امروز در جریان انتخابات مجمع هیات تنیس استان اردبیل از ساماندهی ۶ هزار و ۳۰۰ ورزشکار در رشته تنیس در کشور خبرداد و گفت: از این تعدادچهار هزار و ۶۰۰ نفر آقا و هزار و ۷۰۰ نفر خانم هستند.

وی به زیر ساخت های تنیس در کشور اشاره کرد و با بیان اینکهبیش از هزار زمین تنیس در نقاط مختلف کشور وجود دارد،گفت: تامین زیرساخت ها از جمله زمین تنیس از اولویت های فدارسیون تنیس است.

عزیزی به ابزار و تجهیزات مورد نیاز ورزش تنیس نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات عمده ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی گران بودن تجهیزات ورزشی است.

وی به تشریح وضعیت تنیس کشور در جهان پرداخت و گفت: هم اکنون تیم تنیس پسران زیر ۱۴ سال ایران در رقابت های پیش مقدماتی جهانی که از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه امسال در سریلانکا برگزار شد، مقام اول و تیم تنیس دختران کشورمان مقام دوم را کسب کردند.  

رئیس فدراسیون تنیس کشور به برنامه های آتی فدراسیون تنیس اشاره کرد و گفت: تیم‌ ملی پسران و دختران نوجوان ایران  بامداد امروز تهران را به مقصد کشور سریلانکا برای شرکت در مسابقات پیش مقدماتی جهانی ترک‌ کردند.

وی گفت: در این رقابت ها در بخش پسران ۲۶ کشور و در بخش دختران‌ نمایندگانی از ۲۰ کشور از دوم الی هفتم اسفند ماه به مدت ۶ روز برای صعود به مرحله بعدی مسابقات با هم روبرو می شوند.

عزیزی در پایان سخنان خود به تشریح وضعیت تنیس استان اردبیل پرداخت و گفت: اردبیل در رشته تنیس آن طور که انتظار می رود موفق عمل نکرده که امیدواریم با انتخاب مسئولان جدید هیات تنیس اردبیل به جایگاه حقیقی خود در کشور برسد.

شایان ذکر است در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان اردبیلعباس بدخشان با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات تنیس استان اردبیل انتخاب شد.

در این انتخابات سارا بدخشان به عنوان نائب رئیس، علی چشمه نور به عنوان خزانه دار، سیدخلیل حسینی به عنوان کارشناس خبره، یاور محمد بخشی و ویدا چشمه نور به عنوان هیات رئیسه تنیس استان اردبیل معرفی شدند.

انتهای پیام/چ

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد