سرویس: ورزشی
کد خبر: 94513
|
11:11 - 1400/12/04
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اجرای هزار و 300 برنامه فرهنگی ورزشی همگانی در اردبیل

اجرای هزار و 300 برنامه فرهنگی ورزشی همگانی در اردبیل
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 1305 برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در بهمن ماه سال جاری اجرا شده است.

به گزارش سبلان ما ، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 1305 برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در بهمن ماه سال جاری اجرا شده است.

وی افزود: با اجرای این 1305برنامه فرهنگی ورزشی، 567 برنامه در بخش بانوان و 738 برنامه در بخش آقایان برگزار شد که بیش از 52921 نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه ها حضور یافته و مشارکتی فعال داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهارداشت: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها وجشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها وکلاس های آموزشی وورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت ها از برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

انوشیروانی تصریح کرد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از 79 برنامه پیاده روی با حضور بیش از 4095 نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد 114 برنامه و با حضور1975 نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه اماکن ورزشی با وجود حاکم بودن شرایط بیماری کرونا در جامعه و با همچنین وضعیت مطلوب جامعه ،کم کم فعالیت های ورزشی خود را آغاز کردند عنوان کرد: مردم ورزش دوست و ورزشکار استان اردبیل در شرایط حاضر نیز دست از ورزش برنداشتند و با شوروشوق فراوان به سمت ورزش صبحگاهی و همگانی روی آوردند که در این زمینه 492عنوان برنامه ورزش صبحگاهی با حضور 13570 نفر از بانوان و 13616نفر از آقایان در سطح استان اجرا شد.

انوشیروانی به همایش ها وجشنواره های ورزشی، برنامه های فرهنگی و برنامه ها وکلاس های آموزشی و ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: جمعا به تعداد 207 برنامه با حضور نزدیک به 9227 نفر از بانوان و آقایان انجام شده است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد