سرویس: اجتماعی
کد خبر: 94597
|
10:42 - 1400/12/11
نسخه چاپی

مسئول نهضت سواد رسانه ای بسیج استان اردبیل

آغاز ثبت نام فراخوان دهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای

آغاز ثبت نام فراخوان دهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای
مسئول نهضت سواد رسانه ای بسیج استان اردبیل از انتشار ثبت نام فراخوان دهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای خبرداد و گفت: علاقمندان می توانند تا 14 اسفندماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سمیه شاهی مسئول نهضت سواد رسانه ای بسیج  استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از انتشار  ثبت نام فراخوان دهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای خبرداد و گفت: این دوره به منظور تربیت مربیان سواد رسانه ای برای اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بسیج در سال‌های اخیر پرچمدار نهضت سواد رسانه‌ای در کشور بوده است، گفت:  بسیج نخستین و بزرگترین مجموعه بود که به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، لبیک عملی گفته است.

شاهی، مهمترین عرصه ورود مجموعه بسیج به فضای مجازی را در حوزه افزایش سطح سواد رسانه‌ای عموم مردم دانست و گفت:افزایش توانمندی گروه‌های هدف بسیج به ویژه دانش‌آموزان و خانواده دانش آموزان  از اولویت‌های حوزه کاری فضای مجازی است.

وی به اساتید این دوره آمئوزشی نیز اشاره کرد و گفت: محمدجواد نوروزی، محسن احمدی و شاه ابادی از جمله اساتید کشوری هستند که در دهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای به ارائه محبث خواهند پرداخت.

 مسئول نهضت سواد رسانه ای بسیج  استان اردبیل در ادامه سخنان خود به مباحث این دوره آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: کلیات سواد رسانه، رسانه شناسی، آداب مصرف، آسیب شناسی فضای مجازی، جریان شناسی رسانه، جریان شناسی سیلبریتی در رسانه، تکنیک های اقناع، جریان شناسی اوقات فراغت و تفکر انتقادی در مواجهه با رسانه از جمله مباحث این دوره آموزشی است.

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان  بعد از قبولی در آزمون نهایی گواهینامه رسمی و معتبر اهدا خواهد شد، گفت: علاقمندان می توانند از 8 الی 14 اسفندماه با مراجعه به 

?https://lms.nasraa.ir/IdeaPortal/Course?category=13 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد