سرویس: ورزشی
کد خبر: 95093
|
11:44 - 1401/01/25
نسخه چاپی

کامرانی‌فر:

برای برگزاری ۶ بازی تدارکاتی برای تیم ملی در حال مذاکره هستیم/ برزیل یا آرژانتین یکی از حریفان احتمالی خواهد بود

برای برگزاری ۶ بازی تدارکاتی برای تیم ملی در حال مذاکره هستیم/ برزیل یا آرژانتین یکی از حریفان احتمالی خواهد بود
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بازی تدارکاتی با یکی از بهترین تیم های دنیا در کشور قطر برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سبلان ما ،حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌ریزی برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور بهتر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: برای برگزاری ۶ دیدار تدارکاتی برای تیم ملی در حال مذاکره هستیم. یکی از گزینه‌های اصلی ما برزیل و آرژانتین هستند. همانطور که می‌دانید برزیل و آرژانتین یک دیدار عقب افتاده در انتخابی جام‌جهانی دارند که قرار است در قطر برگزار شود. با یکی از این دو تیم صحبت شده تا با آنها یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: ۴ تیم از ۶ حریف احتمالی تیم ملی ایران جزو بهترین‌ها هستند و در رده‌های بالای رنکینگ فیفا حضور دارند و دو تیم هم در رتبه‌های میانی. قصد داریم تیم‌هایی را انتخاب کنیم که بازی‌های‌شان به حریفان ما نزدیک است. از این رو با پرو، نیوزیلند و چند کشور دیگر هم مذاکره کرده‌ایم که بلافاصله پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری بازی‌های دوستانه با توجه به موضوعات مالی سخت است. یک تا دو تیم درخواست بازی پشت درهای بسته و بدون پخش تلویزیونی کرده‌اند که باز هم در بحث آمادگی تیم ملی ایران خوب است.

کامرانی‌فر تاکید کرد: اسکوچیچ هم در تلاش است و امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد تا بتوانیم در فیفادی اول که تعداد روزهایش بیشتر است و همچنین فیفادی دوم بازی دوستانه برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد