سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 95098
|
12:06 - 1401/01/25
نسخه چاپی

مدیر آموزش وپرورش شهرستان پارس آباد خبرداد:

برگزاری همایش انگیزشی کنکور در پارس آباد

برگزاری همایش انگیزشی کنکور در پارس آباد
مدیر آموزش وپرورش شهرستان پارس آباد از برگزاری همایش عمومی کنکور و آزمون نهایی در این شهرستان خبرداد و گفت: در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان و افزایش آمادگی علمی همایش انگیزشی کنکور و با حضوردانش آموزان و رتبه برتر کنکور انجام شد.

کیومرث هاشمی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، از برگزاری همایش عمومی کنکور و آزمون نهایی در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش عمومی پایه دوازدهم با موضوع کنکور و آزمون نهایی با حضور،عظیم کوهی رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول و دوره دوم، معاونین آموزشی،دکتر کریم فیروزی ، مدیران مدارس، کارشناسان آموزش متوسطه وبا مشارکت  پرشور دانش آموزان در سینما انقلاب پارس آباد انجام شد.

هاشمی در ادامه افزودند: در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان و افزایش آمادگی علمی  همایش انگیزشی کنکور و با حضوردانش آموزان، و همچنین رتبه برتران کنکور انجام گرديد.

عظیم کوهی رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول ودوره دوم استان اردبیل با اشاره به اهمیت و ترغیب دانش آموزان برای آماده سازی هر چه بیشتر درکنکور، اظهار کرد: بی شک تلاش همه دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش خدمت به تعلیم و تربیت جامعه است و دانش آموزان پایه ی دوازدهم گنجینه های هستند که بعد از سالها سرمایه گذاری باید شاهد پویایی آن‌ها باشیم.

کوهی با اشاره به اهمیت کنکور خاطرنشان کرد: همه انسان ها به دنبال موفقیت هستند و برنامه ریزی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد موفق است.

دکتر کریم فیروزی از اساتید دانشگاه ومدارس خاطر نشان کردند: دانش آموزان علاوه بر برنامه ریزی درست و اصولی باید تا لحظه کنکور آن را به صورت مستمر اجرایی کنند و از ادامه کار دلسرد نشوند.

فیروزی گفت: اکثر انسان‌ها در زندگی روزمره خود فکر می کنند باید احساسات از مغز فراتر باشد بگونه ای که اگر عشق در زندگی نباشد،هیچگاه به هدف خود نمیرسیم و بالعکس، اما هر دو باید به یک اندازه در زندگی انسان وجود داشته باشد و برقرار کردن این تعادل دشوار است ولی انسان توانایی این کار را دارد.

قرائت قرآن،سخنرانی، پخش کلیپ های آموزشی انگیزش کنکوری، از سایر برنامه های این همایش بود.

خبرنگار مردمی سبلان ما پارس آباد: افشین خاک نژاد

 

تمنهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد