سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95130
|
07:36 - 1401/01/29
نسخه چاپی

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان خبرداد؛

تخصیص ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مناسب‌سازی سرعین برای معلولان

تخصیص ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار  برای مناسب‌سازی سرعین برای معلولان
مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان ز تخصیص ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مناسب‌سازی محیطی شهرستان سرعین برای معلولان خبرداد و گفت: ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات کشوری و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرداری سرعین به مناسب‌سازی و رفع موانع در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته است.

 عظیم قهرمانی، مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان در گفتگو باسبلان ما ، از تخصیص ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مناسب‌سازی  محیطی شهرستان سرعین برای معلولان خبرداد و گفت: ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات کشوری و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرداری سرعین به مناسب‌سازی و رفع موانع در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

وی از تشكيل شورای فنی و نظارت سرعين در فرمانداری این شهرستان خبرداد و گفت: اتخاذ سريع تصميمات اجرایی، طرح موضوع پايلوت مناسب‌سازی در شورای اداری و نماز جمعه، ورود بهزيستی در تأييد صورت وضعيت شهرداری سرعين مرتبط با موضوع پايلوت شهر و هزينه‌کرد اعتبارات مناسب‌سازی پايلوت شهر  از موارد مطروحه بود.

قهرمانی گفت: تفكيک هزينه‌كرد اعتبار شهر بدون مانع از اقدمات و پروژه‌های عمومی شهرداری طبق نظر فرماندار  سرعین و انجام اطلاع‌رسانی لازم در شهر سرعين درباره موضوع مناسب‌سازی و پايلوت شهر بدون مانع، از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد