سرویس: سیاسی
کد خبر: 95234
|
10:17 - 1401/02/08
نسخه چاپی

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل:

تشکیل هسته‌های مقاومت در فلسطین از ثمرات انقلاب اسلامی است/ لزوم راه اندازی پویش های بین المللی روز قدس در فضای مجازی

تشکیل هسته‌های مقاومت در فلسطین از ثمرات انقلاب اسلامی است/  لزوم راه اندازی پویش های بین المللی روز قدس در فضای مجازی
رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به لزوم جهاد تبیین در مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: جوانان با راه اندازی پویش های بین المللی مظلومیت قدس شریف را در فضای مجازی طنین اندازی کنند.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به اهمیت جهاد تبیین در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف اشاره کرد و گفت: این روزها سرزمین فلسطین آماج حملات ددمنشانه صهیونیست‌های اشغالگر به مردم مظلوم این سرزمین و هتک حرمت نخستین قبله‌گاه مسلمانان شده است؛ اقداماتی که با سکوت مرگبار سران کشورهای به‌اصطلاح اسلامی که سرمست از توافقات پیدا و پنهان با این رژیم جعلی برای عادی‌سازی روابط هستند، مواجه شده است.

وی گفت:برای تحقق این آرمان و زنده نگه داشتن اهمیت فلسطین باید اقدام به جهاد تبیین، فکری، سیاسی در دانشگاه ها به عنوان مرکز تولید فکر و اندیشه جامعه کرد تا با روشنگری  و تعمیق مسئله فلسطین در امت زمینه سازی قدس شریف در جهان را فراهم کر چراکه مسئله فلسطین به فرموده امام راحل و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله ای جهانی است و کل جهان اسلام  باید برای تحقق آن تلاش کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: وقایع این روزهای جهان این قصّه پرغصّه را متفاوت‌تر از گذشته کرده بطوریکه مقاومت جانانه‌ از سوی مردمان بی‌دفاع این سرزمین در مسیر دفاع از مسجدالاقصی تاکنون مانع از تعبیر خواب‌های سردمداران این رژیم جنایتکار برای کنترل کامل و تخریب این مسجد شده است.

وی افزود: این مقاومت مثال‌زدنی که با بیداری سایر بخش‌های این سرزمین و تشکیل هسته‌های مقاومت در کل فلسطین به‌ویژه باریکه غزه همراه شده است از ثمرات انقلاب اسلامی ملت ایران است که همواره نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن را نقش‌برآب کرده است و در ادامه طومار این رژیم منحوس را درهم خواهد پیچید.

حسنی به سکوت رسانه ها به ویژه رسانه های پرزرق و برق غرب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: این در حالی است که رویکرد این رسانه ها در برابر  حمله روسیه به اوکراین بسیار متفاوت و حتی به مظلوم نمایی دولت دست نشانده اوکراین نیز شده و از صحنه های غیر واقعی و ترفندهای رسانه ای ویژه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل از فعالان رسانه ای و کسانیکه اهل قلم و آشنا به فضای مجازی هستند خواست تا با حضور گسترده در شبکه های اجتماعی و راه اندازی پویش های متعدد با زبان هنر که نیاز به مترجم ندارد فریادگر مظلومیت ملت فلسطین در جهان شوند.

حسنی گفت: تداوم خط مقاومت و پیروزی نهایی در گرو حمایت‌های مادی و معنوی جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین است به همین دلیل ملت ایران و از جمله جامعه دانشگاهیان کشور هرساله در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پاسداشت مسئله فلسطین، لبیک گفته و در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد