سرویس: سیاسی
کد خبر: 95238
|
15:49 - 1401/02/08
نسخه چاپی

در آستانه روز جهانی قدس عنوان شد؛

ناگفته های ورزشکاران اردبیلی از عدم رویایی با رژیم صهیونیستی؛پیشنهادهای وسوسه کننده تا محرومیت 10 ساله از میادین ورزشی + فیلم

ناگفته های ورزشکاران اردبیلی از عدم رویایی با رژیم صهیونیستی؛پیشنهادهای وسوسه کننده تا محرومیت 10 ساله از میادین  ورزشی + فیلم
اقدام ورزشکاران ایرانی در عدم رویایی با نمایندگان رژیم صهیونیستی امروز الگویی برای ورزشکاران سایر کشورها تبدیل شده و بسیاری از ورزشکاران صاحب نام جهان به انتقاد از رژیم صهیونیستی پرداخته و بعضا نیز از رویایی با نمایندگان این رژیم مستکبر سرباز زده اند.

به گزارش سبلان ما ، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و احیای ارزش های دینی و انسانی در کشور ، ورزشکاران ایرانی نیز با پیروی از مکتب اسلام و مرام و منش  پهلوانی از رویایی با نمایندگان رژیم منفور و غاصب صهیونیست که حتی به کودکان نیز رحم نکرده و انواع ظلم و ستم و جنایات بشری در اقصی نقاط عالم را مرتکب شده اند، امتناع کرده و با این کار خود به یاری مردم مظلوم فلسطین شتافته اند.

این اقدام ورزشکاران ایرانی امروز الگویی برای ورزشکاران سایر کشورها نیز تبدیل شده و بسیاری از ورزشکاران صاحب نام جهان به انتقاد از رژیم صهیونیستی پرداخته و بعضا نیز از رویایی با نمایندگان این رژیم سرباز زده اند.

 

شهرام سمیعی از پیشکسوتان کشتی فرنگی کشور که عنوان دار مسابقات جهانی و آسیایی متعدد در دهه 70 است به مرور خاطرات خود از مسابقات جهانی یونان پرداخته و می گوید: در دور دوم مسابقات به حریفی از رژیم اشغالگر قدس خوردم که در این مسابقه با عدم حضور روی تشک ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات این رژیم غاصب در میدان جهانی  ورزش که میدان فتوت و پهلوانی است محکوم کردم. 

وی با بیان اینکه عدم رویایی با نماینده رژیم صهیونیست بهترین لحظه عمرم است، می گوید: این لحظه جزو لحظات ماندگار برای من در دوران زندگی است چراکه در اوج آمادگی بودم و می تونستم با قرار گرفتن روی سکو که آرزوی هر ورزشکار در میادین جهانی است به افتخار برسم اما خلق و خوی و مرام پهلوانی به ویژه حمایت از مظلوم که از قدیم الایام در تاریخ این آب و خاک نهفته است، بالاتر از هر مدال و رتبه و مقام است.

 

امیررضا کنعانی قهرمان شمشیربازی کشور نیز که با 4 بار عدم رویای با حریفانی از رژیم صهیونیستی در میادین جهانی یکی از رکورداران در این زمینه است در این رابطه می گوید: لبیک گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه شرعی و عرفی من است و اگر صد بار دیگر هم با حریفان اسرائیلی رو به رو شوم از مسابقه با آنها  انصراف خواهم داد چراکه آنها را به رسمت نمی شناسم.

این قهرمان شمشیربازی که تاکنون 4 بار در مسابقات جهانی2012 مسکو،2013 کروواسی و 2017 چین از مقابله با حریف اسرائیلی انصراف داده  و مورد تجلیل سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز قرار گرفته است به یکی از خاطرات خود  از عدم رویارویی با نماینده رژیم غاصب اشاره کرده و می گوید: در مسابقات جهانی مسکو بعد از مشخص شدن قرعه یکی از ثروتمندان زن که وابسته به رژیم صهیونیستی بود با وعده و فریب مالی به سمت من آمد و درصدد راضی کردن من به مسابقه بود  غافل از اینکه منش و مرام پهلوانی برای یک ایرانی بالاتر از پست و مقام و ثروت است و با پاسخ منفی و کوبنده من مواجهه شد.

کنعانی به راهپیمایی شکوهمند روز قدس نیز اشاره کرد و گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس چندسالی است که جهانی شده و در کشورهای اروپایی نیز هرچند محدود ولی برگزار می شود.

وی از عموم مردم به ویژه ورزشکاران خواست با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از آرمان های فلسطین، فریادگر ملت های مظلوم در سراسر جهان شوند.

 

محمد پرنیا عضو تیم ملی گلبال کشور نیز در گفتگو با سبلان ما آزادی قدس شریف از  محاصره رژیم اشغالگر را آرزوی مسلمانان جهان به ویژه شیعیان عنوان کرد و گفت: ورزشکاران ایرانی در مسابقات متعدد  جهانی و المپیک بارها با عدم مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی نشان دادند که پهلوانی بالاتر از قهرمانی است و در این راه حتی با محرومیت های طولانی مدت نیز مواجهه شدند.

وی محرومیت 10 ساله تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: 10 سال دوری از میادین ورزشی ان هم برای ورزشکاران نابینا و کم بینا به خاطر عدم مسابقه با نماینده رژین صهیونیستی خود پیام مهمی برای جامعه جهانی است چراکه نابینابان با چشم دل خود جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس را می بینند ولی ثروتمندان، سیاستمداران  و در کل همه کسانیکه در قدرت هستند در درک مظلومیت ملتی در سرزمین های  آبا و اجدادی ، عاجز و ناتوان هستند.

پرنیا حضور پرشور مردم در راهپیمایی رو جهانی قدس را خواستار شد و گفت: امروز با بیداری جهانی علیه ظلم و فساد به ویژه در کشورهایی چون آمریکا، انگلیس  و فرانسه، مظلومیت فلسطین بیشتر دیده می شود.

وی به مناقشه بین روسیه و اوکراین نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و لابی صهیونیست در جهان درصدد است تا از این فرصت برای کم رنگ کردن روزجهانی قدس استفاده کند بنابراین مردم مسلمان در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی با حضور پرشور و با صلابت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس می توانند این خیال  دشمنان را همچون سایر برنامه هایشان به رویا و خواب و خیال تبدیل کنند.

 

مریم یوسفی قهرمان سه گانه بانوان کشور نیز از عموم مردم مومن و روزه دار به ویژه بانون خواست تا با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی به لزوم جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی اشاره کرد وگفت: امروز همه وظیفه دارند تا با تبیین و روشنگری اجازه ندهند آرمان ملت فلسطین و آزادی قدس شریف به فراموشی سپرده شود.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد