سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95324
|
09:09 - 1401/02/15
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) خبرداد:

اعزام خادم الشهدای اردبیل به مناطق عملیاتی بازی دراز/ بیش از 10هزار زائر به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام می شوند+ عکس

اعزام خادم الشهدای اردبیل به مناطق عملیاتی بازی دراز/ بیش از 10هزار زائر به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام می شوند+ عکس
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از آغاز اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور پس از ایام کرونا خبرداد و گفت: در اولین مرحله 100نفر از خادم الشهدای اردبیل به منطقه عملیاتی بازی دراز اعزام شدند.

شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از آغاز اعزام زائرین راهیان نور استان اردبیل به متاطق عملیاتی شمال غرب بعد از 2 سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی کشور خبرداد و گفت: در اولین مرحله اعزام 100نفر از خادمین الشهدای اردبیل و زائران راهیان نور به منطقه عملیاتی بازی دراز واقع در استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی از راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور نام برد و گفت: آشنایی زائرین با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل، تجدید میثاق با شهدا و رهبر معظم انقلاب و تداوم راه شهدا از جمله اهداف برگزاری راهیان نور است.

وی از راهیان نور به عنوان بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و گفت: پس از ایام پساکرونا از تابستان سالجاری شاهد اعزام گسترده اقشار مختلف مردم و بسیج به مناطق عملیاتی جنوب، شمالغرب و غرب کشور خواهیم بود.

بهروز زارع مسئول اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز به تشریح جزئیات راهیان نور شمالغرب و غرب کشور پرداخت و گفت: پیش بینی می شود تا پایان تابستان سالجاری 10 هزار زائر از اقشار مختلف مردم به راهیان نور شمالغرب و غرب کشور اعزام شوند.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد