سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95338
|
20:56 - 1401/02/15
نسخه چاپی

معاون دادگستری اردبیل؛

با هرگونه تعرض و طمع‌کنندگان به سفره مردم برخورد می‌کنیم/ برخورد جدی با احتکارکنندگان آرد، اولویت امروز دستگاه قضایی است

با هرگونه تعرض و طمع‌کنندگان به سفره مردم برخورد می‌کنیم/ برخورد جدی با احتکارکنندگان آرد، اولویت امروز دستگاه قضایی است
معاون دادگستری اردبیل گفت: ما با هرگونه تعرض و طمع‌کنندگان به سفره مردم برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تا خارج از شبکه و روال عادی عده‌ای بخواهند با احتکار به سیاست‌های اقتصادی کشور و نظام ضربه وارد کنند.

جلال آفاقیمعاون دادگستری اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به لزوم عزم جدی برای مبارزه با مفاسد به ویژه قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت:  فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد فصل‌الخطاب و راهنمای ما در اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه و عملیاتی است تا در کنار جنگ رسانه‌ای، در برابر تهدیدهای اقتصادی دشمن بتوانیم شایسته عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تأمین معاش حلال، رفع فقر، مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلب رضایت مردم دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: در کنار مبارزه با فساد، امیدآفرینی نیز بسیار مهم است و به نظر می‌رسد هر کس به ناامیدی ملت دامن بزند، ظلم در حق شهدا، امام و آرمان انقلاب اسلامی کرده است.

آفاقی تصریح کرد: همه مسئولان و دلسوزان باید در کنار امیدآفرینی، حل مشکلات و کاستی‌ها را مورد توجه قرار داده و واقعیت‌ها را به صورت درست تبیین کنند.

وی تلاش دستگاه قضائی استان را در برخورد جدی با فساد و زمینه‌های آن یادآور شد و گفت: ما با هرگونه تعرض و طمع‌کنندگان به سفره مردم برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تا خارج از شبکه و روال عادی عده‌ای بخواهند با احتکار به سیاست‌های اقتصادی کشور و نظام ضربه وارد کنند.

معاون دادگستری اردبیل با بیان اینکه در روزهای اخیر به صورت جدی با احتکارکنندگان آرد برخورد شده و حتی شاهد تعطیلی برخی نانوایی‌ها به خاطر تخلفات مکرر بودیم، خاطرنشان کرد: آنهایی که به نان و سفره مردم رحم نمی‌کنند رحم کردن به آنها نیز وجود ندارد.

وی به اولویت های دستگاه قضا جهت مقابله با جرایم اولویت‌دار و برخورد با قانون‌شکنان اشاره کرد و گفت: اکنون فرصت مقابله با فساد به ویژه اخلالگران اقتصادی به وجود آمده و تلاش می کنیم تا دست غارتگران بیت‌المال را از سفره های مردم کوتاه کنیم.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد