سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95347
|
01:21 - 1401/02/17
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در سراسر استان برگزار می شود/ 90 خانه محروم در اردبیل به بهره برداری می رسد

اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در سراسر استان برگزار می شود/ 90 خانه محروم در اردبیل به بهره برداری می رسد
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیح سازندگی از بدو تاسیس تاکنون در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، خدمات رسانی و کمک مومنانه در کنار مردم است.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، ضمن گرامیداشت دهه بسیج سازندگی به تشریح برنامه های بسیج سازندگی پرداخت و گفت: 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی با تدابیر حکمیانه و هوشمندانه رهبر معظم  انقلاب اسلامی است.

وی به ایام کرونا و کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت:جهادگران بسیجی در کنار محرومیت زدایی و کمک به پیشرفت و ابادانی استان در ایام کرونا با کمک خیرین و نیکوکاران بالغ بر 151 میلیارد تومان کمک های مردمی را بین اقشار اسیب دیده از کرونا و مردم کم برخوردار توزیع کرده و این کار همچنان ادامه دارد.

سردارمحمدی اصل در ادامه سخنان خود به دفاع مقدس و سالهای حماسه افرینی رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: 30 شهید جهادگر تحت عنوان سنگرسازان بی سنگر از دارالارشاد اردبیل تقدین انقلاب اسلامی شده است.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در اردبیل خبرداد و گفت: این رزمایش ساعت 9 صبح روز شنبه 17 اردیبهشت با حضور نمایندگان 450 گروه جهادی، اقشار مختلف بسیج و بسیجیان ناحیه اردبیل و جمعی از مسئولان عالی رتبه استان با رمز یا فاطمه الزهرا در محل سالن شهید آسمانی محموعه ورزشی تختی اردبیل آغاز خواهد شد.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هدف از این رزمایش را  بسیج کردن احاد جامعه برای تحقق عدالت و نمایش توانمندی های گروه های جهادی برای محرومیت زدایی و کمک به دولتمردان عنوان کرد و گفت: بسیح سازندگی از بدو تاسیس تاکنون در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، خدمات رسانی و کمک مومنانه در کنار مردم است.

وی از ویزیت رایگان مردم در مناطق کم برخوردار طی دهه بسیج سازندگی در سراسر استان اردبیل خبرداد و گفت: اعزام  اکیپ های پزشکی و دامپزشکی به روستاهای کم برخوردار نیز از جمله برنامه های مهم و محوری دهه بسیج سازندگی است.

سردار محمدی اصل از اجرای طرح همگام با کشاورزی و مشاوره به کشاورزان در دهه بسیج سازندگی در سراسر استان خبرداد و گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در مناطق محروم، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، ارائه خدمات آموزشی، حقوقی و مشاوره و تداوم  توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه بسیج سازندگی است.

وی از بهره برداری از 90 واحد مسکونی ویژه خانواده های کم برخوردار خبرداد و گفت: درصدد هستیم با همکاری اداره آب و فاضلاب در  نهضت آبرسانی  454 روستا در مناطق محروم را از نعمت آب پایدار بر خوردار کنیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در 11 شهر استان برگزار  خواهد شد.

وی خدمت بی منت بسیج به کشور و آحاد مردم را یادآور شد و گفت: بسیج مجموعه ای برآمده از آحاد مردم و همانگونه که در 43 سال گذشته عملا نشان داده است، در همه صحنه ها و عرصه ها در کنار مردم بوده و به آحاد مردم خدمت رسانی میکند. 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد