سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 95353
|
12:18 - 1401/02/17
نسخه چاپی

همزمان با دهه بسیج سازندگی برگزار شد؛

رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل + عکس

رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل + عکس
رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با آغاز دهه بسیج سازندگی در اردبیل آغاز شد.

به گزارش سبلان ما ، پیش از ظهر امروز رزمایش جهادگران فاطمی با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی، اعضای گروه های جهادی و بسیجیان ناحیه اردبیل در سالن شهید آسمانی مجتمع ورزشی و فرهنگی تختی اردبیل  برگزار شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ابتدای این مراسم به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و گفت: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر با انواع نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان مواجه است، گفت: پادزهر تمامی توطئه‌های استکبار جهانی حفظ روحیه بسیجی و انقلابی در آحاد ملت ایران است که ما امروز این روحیه را در جوانان، نوجوانان و مردمان انقلابی شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در دوران تحریم که کشور با انواع مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، دشمن در صدد است تا در اندیشه، افکار و روحیه ملت ما رسوخ کند اما مقاومت مردم ایران در ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی نشان داد که هیچ توطئه‌ای بر همت این مردم کارساز نیست و ملت ایران پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند.

بسیج سازندگی در کشور یک مسئله اساسی و حیاتی است 

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جمع جهادگران بسیجی به توصیف کار ارزشمند جهادگران پرداخت و گفت: بسیج سازندگی در کشور یک مسئله اساسی و حیاتی است که بعد از سال‌ها تلاش و اقدامات گسترده در کشور، امروز شاهد شکوفایی آن نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای کشور نیز هستیم.

وی تصریح کرد: روحیه بسیجی و جهادی در کشور سبب شد تا با رفع گرفتاری‌های مردم کشور به یک مصونیت و امنیت مطلق دست یابد و امروز مشاهده می‌کنیم که در جای جای کشور در پیشرفت، عمران و آبادانی همواره پای بسیج در میان است.

استاندار اردبیل حمایت بسیج از نظام انقلاب اسلامی را به فرمان امام راحل و پشتوانه رهبر معظم انقلاب مهم و قابل ستایش ارزیابی کرد و گفت: نهادینه بودن تفکر بسیجی در کشور بعد از جنگ و ورود جهادگران به عرصه ساخت و ساز و عمران کشور که با جان‌ها و مال‌هایشان در عرصه‌های سازندگی حضور داشتند، نشان از قدرت این نیروی عظیم مردمی است.

وی مبارزه با تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان را در بعد از انقلاب اسلامی از شاخصه‌های اصلی بسیج عنوان کرد و گفت: کار جهادی دارای شاخصه‌هایی است و اصلی‌ترین شاخصه آن انسان‌سازی و آماده کردن روحیه‌ها برای خدمتگزاری راستین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان اردبیل با انواع نقصان‌ها و کاستی‌ها چه در عمران و آبادانی و چه در حوزه زیرساخت‌ها روبه‌روست و بر همین اساس می‌طلبد تا با روحیه جهادی وارد عمل شده تا بتوانیم استان را از عقب‌ماندگی مزمن نجات دهیم.

 بسیجیان اقشار مختلف در قالب 450گروه جهادی طی 10 روز در عرصه های مختلف به خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار خواهند پرداخت.

 

تلاوت قرآن کریم، سخنرانی سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، اجرای سرود حماسی، قرائت میثاق نامه جهادگران بسیجی و اعلام رمز رزمایش توسط فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس: مهدی جدی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد