سرویس: اقتصادی
کد خبر: 95361
|
08:43 - 1401/02/18
نسخه چاپی

با حضور استاندار اردبیل انجام گرفت؛

آیین امضای قرارداد تأسیس پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دامپروری

آیین امضای قرارداد تأسیس پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دامپروری
استاندار اردبیل گفت: عقد قرارداد تأسیس پردیس علم‌وفناوری در کشت و صنعت مغان، گامی بزرگ و آغازین برای پیشرفت کشاورزی نوین در استان اردبیل است.

به گزارش سبلان ما ، با حضور سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مدیران استانی، آیین امضای قرارداد تأسیس و راه‌اندازی پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری، میان پارک علم‌وفناوری استان اردبیل، شرکت کشت و صنعت و دام‌پروری مغان و استانداری اردبیل برگزار شد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در آیین امضای قرارداد تأسیس پردیس علم‌و‌‌فناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری اظهار کرد:عقد قرارداد تأسیس پردیس علم‌وفناوری در کشت و صنعت مغان، گامی بزرگ و آغازین برای پیشرفت کشاورزی نوین در استان اردبیل است.

وی افزود: با توجه به تدوین افق مجموعه‌ کشت و صنعت و دام‌پروری مغان، انتظار می‌رود که این مجموعه در عرصه کشاورزی نوین و پیشرفته، پیشگام کشاورزی استان اردبیل و منطقه باشد و در مسیر تولید محصولات با ارزش، ثروت‌آفرین، هدفمند و استراتژیک حرکت کند.

عاملی از عموم صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه کشاورزی درخواست داریم تا ایده‌ها و طرح‌های خود را برای پیشرفت و توسعه کشاورزی نوین استان اردبیل، ارائه دهند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد