سرویس: اجتماعی
کد خبر: 95370
|
08:10 - 1401/02/19
نسخه چاپی

همزمان با هفته معلم؛

مدیران و معلمان نمونه جعفر آباد تجلیل شدند

مدیران و معلمان نمونه  جعفر آباد تجلیل شدند
امام جمعه جعفرآباد با اشاره به اینکه اولین معلم خلقت خداوند تبارک و تعالی است گفت: انبیا الهی نیز معلمان امت بوده و شغل معلمی از مقدس ترین شغلهای جامعه است.

به گزارش سبلان ما ، همزمان با هفته معلم و با حضور امام جمعه جعفر آباد، بخشدار، رئیس اداره ، معاونین و کارکنان آموزش و پرورش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه، جمعی از خیرین ، مدیران مدارس ، اولیا و پیشکسوتان فرهنگی ، مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مدیران و معلمان نمونه منطقه ای و استانی شهر جعفر آباد در محل سالن ورزشی فرهنگیان جعفر آباد برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین طالبی امام جمعه شهر با اشاره به اینکه اولین معلم خلقت خداوند تبارک و تعالی است گفت: انبیا الهی نیز معلمان امت بوده و شغل معلمی از مقدس ترین شغلهای جامعه است.  

طالبی امام جمعه شهر ضمن اشاره بر پیدایش انسان و هدایت آن توسط خداوند و نقش تربیتی و پرورشی پدر و مادر در شکل گیری شخصیتی او افزود : بیشترین تاثیر گذاری و منسجم ترین نقش تعلیم و تربیت به دستان معلمان در آموزش و پرورش انجام می گیرد و آینده سازان کشور توسط معلمان عزیز تعلیم و پرورش می یابند.  

رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته معلم ، یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای فرهنگی عرصه تعلیم و تربیت را گرامی داشت و گفت :معلمی وظیفه ای بس گرانقدر و ارزشمند در اسلام است، نخستین معلم خداوند متعال است که فرمود:  علم الإنسان مالم يعلم»(سوره علق همین یک آیه در بیان اهمیت تعلیم و تعلم در اسلام به خوبی گویا است.  

علیرضا فداکار در ادامه ضمن گزارش آخرین وضعیت پروژه های آموزشی و عمرانی و نتایج مطلوب عملکرد آموزش و پرورش در کنکور سراسری و آمار قبولین و کسب رتبه های استانی دانش آموزان و معلمان در تمامی عرصه های آموزشی و پرورشی و پژوهشی افزود :با توجه به آمار دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی ، توسعه فضای آموزشی ، تجهیز مدارس و ایفای مسئولیت تعلیم و تربیت نسل آینده،  

بدون مشارکت مردمی و حضور خیرین گرانقدر عملی نمی شود و این امر نیازمند عزم همگانی است.

 در پایان این مراسم و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پیشکسوتان ،مدیران و معلمان نمونه منطقه ای و خبرنگاران تجلیل بعمل آمد .

خبرنگار: مهرداد عاصمی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد