سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 95380
|
18:38 - 1401/02/19
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گفتمان و ادبیات اصلی دانشگاه‌ها است

فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گفتمان و ادبیات اصلی دانشگاه‌ها است
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای تحقق شعار سال و بهبود ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه، صنعت و کشاورزی سامانه نان، توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه‌اندازی شد.

به گزارش سبلان ما ، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی عصر امروز در جلسه شورای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه پس از وقفه دو ساله فعالیت آموزش حضوری دانشگاه‌ها آغاز شده است اظهار کرد: فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گفتمان و ادبیات اصلی دانشگاه‌ها بوده و حضور دانشجویان در محیط دانشگاه نشاط خاصی را در دانشگاه ایجاد می‌کند.

وی ورود عالمانه به مسائل فرهنگی در محیط‌های علمی مهم و ضروری دانست و افزود: اتاق فکر عفاف‌وحجاب و امنیت عمومی زیرنظر نهاد رهبری طی دو سال گذشته در دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی شده و راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف‌و‌حجاب در این اتاق فکر، بررسی می‌شود.

حبیبی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه محقق اردبیلی در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه انجمن‌های علمی بازوی علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند، ارتباط تنگاتنگی میان این انجمن‌ها و مرکز رشد در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: برای تحقق شعار سال و بهبود ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه، صنعت و کشاورزی سامانه نان، توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه‌اندازی شد.

حبیبی بیان کرد: در این سامانه اساتید ایده‌ها، بخش صنعت و جامعه نیازهای خود را می‌توانند ثبت کنند تا ارتباطی میان این دو بخش برقرار شود و نیازهای مختلف جامعه و صنعت رفع شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد