سرویس: سیاسی
کد خبر: 95396
|
23:00 - 1401/02/20
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:

جهاد تبیین، بدون مطالعه و پژوهش امکان پذیر نیست/ آثار شهید مطهری، چراغ راهنمای جهادگران در عرصه تبیین و روشنگری است

جهاد تبیین، بدون مطالعه و پژوهش امکان پذیر نیست/ آثار شهید مطهری، چراغ راهنمای جهادگران در عرصه تبیین و روشنگری است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به لزوم جهاد تبیین در حوزه امید آفرینی و مقابله با تحریف ها پرداخت و گفت: مجموعه آثار شهید مطهری بهترین منبع در حوزه جهاد تبیین در عرصه های مختلف است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در نشست هفته عقیدتی و سیاسی که با حضور جمعی از دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد به اهمیت جهاد تبیین در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: ما باید شهدا را الگوی خود در عرصه تعلیم و تربیت قرار بدهیم.

وی به لزوم جهاد تبیین در حوزه امید آفرینی و مقابله با تحریف ها پرداخت و گفت: مجموعه آثار شهید مطهری بهترین منبع در حوزه جهاد تبیین در عرصه های مختلف است چراکه  اثار این متفکر و اندیشمند بزرگ  علاوه بر پاسخگویی به شبهات ، ارزش های دینی و انقلاب اسلامی ما را به خوبی تشریح و شفاف کرده است.

حجت ااسلام عابدی با بیان اینکه جهاد تبیین،جهاد بسیار سختی است گفت: موفقیت در این عرصه بدون مطالعه و پژوهش امکان پذیر نیست.

وی در ادامه سخنان خود به تشرح انتظارات مقام معظم رهبری از دانشجویان در این برهه پرداخت و گفت: غرق نشدن در امواج سیاسی دشمنان، مقابله باجنگ رسانه ای دشمن، شناخت دقیق از جنگ شناختی، 

جهاد تبیین درعرصه های مختلف و امید آفرینی در جامعه از رسالت های دانشجویان و انتظارات رهبر انقلاب از جوانان است.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان انکه نباید در مقابل توطئه های دشمن سکوت کرد، گفت: باید حرف زد و این سکوت را شکست و با روشنگری و تبیین حقایق به روشنگری پرداخت.

وی تصریح کرد: دانشجو نباید نسبت به مشکلات جامعه بی اعتنا بوده و کنار بکشد چراکه خواسته دشمن هم همین است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد